Castlevania: Dawn of Sorrow Box Art

Castlevania: Dawn of Sorrow

Nintendo DS

Gen: Acțiune

Data lansare: 04 Oct 2005

Descriere

Castlevania: Dawn of Sorrow (cunoscuta in Japonia ca Dracula Castle: Cross of the Moon Blue) este o platforma 2D de actiune-aventura de groaza dezvoltata de KCE Tokyo si publicata de Konami pentru Nintendo DS pe 4 octombrie 2005. < Continuarea jocului Castlevania: Aria de Sorrow, Castlevania: Dawn of Sorrow este primul joc Castlevania dezvoltat pentru Nintendo DS și al cincilea joc Castlevania, care utilizează structura modernă de platforming Metroidvania, bazată pe explorarea în roaming liber. Este, de asemenea, unul dintre putinele jocuri de la Castlevania care folosesc un stil de arta inspirat de anime. Are loc in anul 2036, la un an dupa evenimentele din Castlevania: Aria of Sorrow, jocul urmand protagonistul Soma Cruz (care este dezvăluit în ultimul joc care este reîncarnarea lui Dracula), care trebuie să investigheze un cult rău (condus de preotul umbrei Celia Fortner), dedicat învierii unui domn al întunericului.

Castlevania: Aria de Sorrow, mecanicul Tactical Soul permite Soma sa absoarba sufletele de monstri si creaturi ucise de-a lungul jocului. Fiecare suflet are o putere unică și există patru categorii: Bullet, Guardian, Enchant and Ability. Jucătorii pot absorbi un suflet la fel de mult pe cât vor, cu excepția sufletelor Abilității care sunt deblocate prin bătălii de sef specifice și puncte de complot. Fiecare suflet specific are o raritate diferită; cei mai buni, ca și sufletul Valkyrie, sunt mult mai greu de înțeles decât un suflet zombie obișnuit. La magazinul Yoko Belnades, Soma poate să-și petreacă sufletele absorbite pentru a face arme cu putere mai mare, cu cele mai penulte versiuni care îi cer pe cele mai rare să găsească. Dacă doi oameni au un cartuș pentru Dawn of Sorrow, a devenit disponibilă opțiunea de a schimba sufletele prin conectivitate wireless. Sufletele legate de povestea sau sufletele care permit accesul la partile ulterioare ale jocului nu sunt disponibile prin intermediul comerțului. Magic Seal Mechanic a apărut pentru prima oară în Castlevania: Dawn of Sorrow fără apariții în serialul Castlevania de atunci . În timpul bătăliilor de seamă mari, jucătorii au primit un prompt pentru a desena un simbol predeterminat pentru a termina șeful; nu au existat alte opțiuni în cazul înfrângerii șefilor. În continuare, în jocul pe care la primit jucătorul, cu atât mai complexe au devenit simbolurile. Recepția privind mecanicul Magic Seal a fost, în general, negativă și considerată "inutilă" sau "rupere de ritm" în funcție de mulți jucători și de reputație revizori. Aceasta este singura folosire a ecranului tactil al lui Dawn of Sorrow, altfel decât ruperea blocurilor de cristal sau controlul familiarilor. Seria a renunțat la utilizarea extensivă a capabilităților ecranului tactil din cauza criticilor negative.

Există 16 lupte sefilor în joc: Luptele sefilor sunt la fel de infricosatoare ca oricând.

Unele lupte sef sunt opționale deoarece jocul poate fi completat în trei puncte diferite în timpul progresiei principale a poveștii. Cu toate acestea, pentru a ajunge la sfârșitul adevărat, Soma trebuie să găsească o cale spre camera șefului final și să bată Menace. Aici, jucătorii pot selecta sufletele oricăror pe care le-au luat din modul aventură și își creează propria serie din temnițe. Scopul este de a tăia trecut toți dușmanii pe fiecare ecran și de a ajunge la capăt cât mai curând posibil cu caracterul jucătorului ales. Jucătorii pot, de asemenea, provoca un prieten pentru a lupta trecut temnițele lor personalizate. În acest mod Soma trebuie să învingă toate sefii jocului în ordine. El primește o Poțiune Super, un Mana Prism și un Tins Rusty Food. Obiectivul este de a învinge șefii cât mai repede posibil. În funcție de cât de repede se înfrânge Soma, el primește diferite premii la final. În modul Julius, jucătorul pornește ca Julius Belmont și mai târziu sunt alături de Yoko Belnades și Alucard. Ei pot schimba între cele trei caractere apăsând butonul X. Se luptă prin castel ca în modul normal, cu excepția unei povesti diferite și a unui alt șef final. Sistemul de swap de caractere a fost ulterior reutilizat în Castlevania: Portrait of Ruin.

Extra

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Castlevania: Dawn of Sorrow