Child of Eden Box Art

Child of Eden

PS3 Xbox 360 PlayStation Network

Gen: Music/Rhythm

Data lansare: 14 Jun 2011

Descriere

Copilul Edenului este un shooter pe șine proiectat în jurul ritmului, la fel ca și succesorul lui spiritual Rez. Jocul a fost lansat pe 14 iunie 2011 pentru Xbox 360 și pe 27 septembrie 2011 pentru PlayStation 3, unde în Europa a primit și o versiune PlayStation Network.

Lumi este prins de ... bine, ceva presupus pentru a trage.

Copilul Eden are grafică, design de nivel, progresie, muzică și gameplay, care toate amintesc foarte mult de Rez, clasicul cult creat de Tetsuya Mizuguchi. Jocul este un succesor spiritual la Rez și pare posibil ca povestile ambelor jocuri să fie conținute în același univers. Jocul este, de asemenea, un experiment în sinestezie, la fel ca Rez. Acest lucru provine din pasiunea lui Mizuguchi pentru opera artistului Wassily Kandinsky. În Copilul Eden, o fată pe nume Lumi este primul om născut în spațiul cosmic. Când moare, amintirile și personalitatea ei sunt arhivate pe internet, numită Eden în joc. Două secole de la moartea ei, oamenii de știință încearcă să-și recreeze persona în limitele Edenului. Jocul începe când Lumi se trezește în Eden.

Eden a fost numele inteligenței artificiale pe care jucătorul încearcă să-l salveze în Rez, sugerând o legătură narativă între cele două jocuri.

Fiecare nivel are o temă diferită de acesta. Există un total de 5 nivele plus un nivel de provocare bonus.

Matrix este prima etapă a jocului. Nivelul începe cu un tutorial într-un tunel fabricat din blocuri. După aceea, tunelul se deschide și coborâți un fel de arbore cu bule FMV care urcă pe pereți. După înălțare, vă confruntați cu un zid în care trebuie să trageți cuburi roșii pentru a descoperi o minge strălucitoare pe care trebuie să o împușcați. După câteva lovituri, mingea se transformă în perete și trebuie să repetați. Apoi vă aflați într-un alt tunel unde trebuie să distrugeți pereții care se transformă în cuburi pentru a continua. Apoi, vă aflați în fața unui construit uriaș, unde trebuie să trageți trei bile. Apoi, trebuie să trageți lumini intermitente pe pereții constructorului care apoi se transformă în mii de cuburi mici care se formează în jurul unei mingi pe care trebuie să o distrugi pentru a termina nivelul. Evoluția este a doua etapă a jocului. Tema la acest nivel este apa. Nivelul începe cu celule mici pe care le trageți, care se împart după fiecare împușcătură. Nivelul ia jucătorul un tip de trunchi care este simbolul evoluției, așa cum strălucește muzica. În cele din urmă, vă întâlniți cu raze de manta uriașe pe care trebuie să-i împușcați planctonului. Veți ajunge la o balenă care zboară de pe o planetă. Balena se transformă în final într-o phoenix, simbolizând că evoluția se poate ridica din nimic. După fotografierea Phoenix, imaginile Lumi încep să apară, terminând nivelul.

Frumusețea este a treia etapă a jocului. Tema la acest nivel este natura. Începeți nivelul peste un iaz în care mugurii se transformă în flori și cocoane care zboară în fluturi. Apoi intrați într-o scenă care pare să se afle în interiorul mai multor copaci, împușcând omizi înainte de a intra într-un tunel luminesc și de a trage cu creaturi abstracte. Nivelul se termină cu un șef care este o floare, slăbiciunea fiind mugurul său. Floarea va avea mai multe pete roșii pe pedalele pe care trebuie să le trageți înainte de a dezlănțui proiectile. Bunicul, odată învins, dezvăluie, ca și în celelalte lupte sefului, Lumi. Pasiunea este a patra etapă și este tematică în jurul urbanizării. Nivelul pornește odată cu împușcarea unui blob care se transformă într-o planetă roșie și albastră. Planeta se ciocnește violent și trimite jucătorul într-un mediu industrial abstract

Extra

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Child of Eden