Descriere

Equinox este un joc izometric de platforming și puzzle pentru Super Nintendo. Este continuarea jocului SEN Solstice. Jucătorul își asumă rolul lui Glendaal, care este fiul personajului principal de la Solstice, Shadax. Shadax a fost capturat de fostul său ucenic, Sonia. Ca singura persoană potrivită pentru această sarcină, Glendaal este întrebată într-o scrisoare din partea tatălui său de a opri Sonia. Pentru a face acest lucru, trebuie să se angajeze într-o călătorie prin opt dungeoni de dificultate tot mai mare, pe opt continente diferite. În fiecare temnita există un tutore care trebuie învins înainte ca următorul continent să poată fi accesat. În Japonia, jocul este cunoscut ca Solstice II.

p> Equinox este un hibrid de platforming și puzzle-uri, în sensul că multe dintre puzzle-uri apar din situații cauzate de elementul său de platforming. De exemplu, Glendaal ar putea avea nevoie să ajungă la o cheie sau o poțiune pe o muchie care, la început, pare să nu fie accesibilă până când blocurile nu sunt mutate în jurul camerei, creând o scară funcțională. La fel ca în jocurile de platformă standard, jucătorul poate sări și se mișcă în orice direcție, deși natura izometrică a jocului face ca deplasarea în oricare dintre cele 4 direcții să fie puțin dificilă. Cu toate acestea, jocul rar abuză acest fapt. Vederea izometrică este adesea exploatată într-un astfel de efect, încât jucătorul să ghicească înălțimea de pe sol pe care o au niște pergamente. Jocul este împărțit în două porțiuni distincte: harta lumii și temnițele. Pe harta lumii, Glendaal se limitează la a sări și a juca o harpă. Harpa este folosită atunci când progresează destul de adânc în joc, pentru a teleporta între anumite locații. Pe harta lumii apar troluri și lilieci și vor declanșa o secvență de luptă similară cu modul temnita al jocului. Trollurile și liliecii scapă de obiecte vindecătoare și poțiuni de regenerare magică, respectiv. De asemenea, atunci când un trol este învins pentru prima dată cu o armă nou găsită, manometrul jucătorului este mărit. Porțiunea de temnita a jocului are o schemă de control mai strictă și permite jucătorului să folosească vrăji și arme. Vrajile includ o vrajă de vindecare de bază, transformând în mod magic magia în sănătate, precum și vrăji de daune care rănesc pe toți dușmanii într-o cameră. Armele variază de la cuțite la axe până la săbii, deși toate armele sunt aruncate atunci când sunt folosite. Efectiv, acest lucru face ca toate armele să fie variate, chiar dacă în realitate toate sunt în corp la corp. În timp ce în temnițe, jucătorii pot găsi mere (care restaurează sănătatea) și poțiuni (care restaurează magia). Există, de asemenea, chei, care deblochează porțile, ducând la noi zone de explorat în temniță. Aceste chei pot fi folosite numai în aceeași temnătură unde sunt găsite. Cu toate acestea, cheile pot fi folosite pentru orice ușă care are aceeași culoare ca și cheia.

și ei numesc vin în mai multe culori (reprezentând dificultate). Când jucătorul învinge toți dușmanii dintr-o cameră și dobândește toate elementele, dușmanii nu se mai regăsesc niciodată acolo. Dacă un inamic intră în contact cu jucătorul, jucătorul "moare" și se întoarce la punctul de intrare în cameră, atâta timp cât există puncte de viață rămase. Din acest motiv, camerele au adesea nevoie de strategii inteligente pentru a le depăși, deoarece orice daune are drept rezultat o repornire, pierzând de fiecare dată viața. Pentru a trece printr-o temniță, un jucător trebuie să găsească 12 jetoane. Aceste jetoane sunt albastre, strălucitoare, strălucitoare, situate în locuri greu accesibile în întreaga temniță. Odată ce se găsesc 12 jetoane într-o temniță, jucătorul trebuie să găsească o cameră specială, în care este chemat gardianul temnita. Gardienii sunt șefi extrem de dificili care urmează mișcări regulate de mișcare și de atac. Unii dintre acești șefi cheamă monștri mai mici. Odată ce gardianul este învins, spiritul lor nu mai este capabil să bântuie terenul, iar jucătorul se poate muta în următoarea regiune.

Elementele din Equinox toate vin în patru culori. Aceste patru culori ajută la distingerea potenței elementelor (în cazul poțiunilor și merelor) sau pur și simplu distinge utilizarea (în cazul cheilor). Puteți să ridicați articole numai o singură dată; articole nu se regenera niciodată. Elementele vin în următoarele culori, în ordinea potenței:

Green < Blue < Red & Albul

Cheile sunt găsite în întreaga temniță a jocului. Un jucător poate găsi zeci de chei într-o singură temă. Cheile vin în toate cele patru culori, dar culorile reflectă doar ușile pe care le pot deschide. Poțiuni sunt găsite prin uciderea liliecilor pe harta lumii și în diferitele dungeoni. O poțiune verde este capabilă să umple un singur punct de magie, în timp ce o poțiune albă umple toate golurile magice goale. Merele se găsesc prin uciderea troliilor pe harta lumii și în diferitele dungeoni. Un măr verde este capabil să umple un singur punct de sănătate, în timp ce o poțiune albă umple toate punctele de sănătate goale.

Extra

Serie Solstice
Producator Acclaim Studios Manchester
Distribuitor 989 Studios
Teme Fantasy

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Equinox