Hexen II Box Art

Hexen II

PC Mac

8/10 din 1 vot

Gen: Acțiune

Data lansare: 31 Aug 1997

Descriere

Publicat de id Software și distribuit de Activision, Hexen II este un shooter fantezist medieval de prima persoană care a fost dezvoltat între 1996 și 1997 de Raven Software și a fost lansat atât pentru PC, cât și pentru Mac. El are asemănări cu alți shooters orientați spre acțiune din epoca lui, inclusiv Quake, al cărui motor era bazat pe joc, deși Hexen II acordă o importanță accentuată capcanelor unui joc de aventură ca explorare și rezolvare de puzzle-uri. Sunt incluse și elementele de joc de roluri luminoase, cum ar fi clasele de caractere separate și progresul statal bazat pe niveluri, care sunt combinate cu o lume a jocurilor neliniare, care permite jucătorilor să exploreze seturi interconectate de nivele cunoscute sub numele de hub-uri. Cele mai multe dintre aceste elemente sunt transmise de la Hexen, predecesorul imediat al jocului, iar Hexen II joacă destul de asemănător ca rezultat. Versiunea Quake Engine folosită pentru Hexen II a fost puternic modificată din forma sa originală pentru a permite caracteristici precum obiecte distrubuitoare și elemente interactive de mediu (cum ar fi catapultele de lucru și balisturile). Aceste upgrade-uri au fost menite nu numai să sporească imersia, ci și să servească un scop important de joc, deoarece puzzle-urile din Hexen II necesită deseori interacțiuni de mediu. Spre deosebire de Quake, Hexen II a fost livrat, de asemenea, cu suport pentru accelerarea hardware OpenGL chiar din cutie. Codul sursă pentru motorul modificat a fost lansat în anul 2000 sub licența GNU General Public. Considerat ultimul titlu din trilogia Serpent Riders, Hexen II are loc după evenimentele lui Heretic și Hexen: Beyond Eretic, în timp ce doi dintre cei trei călăreți ai șerpilor, D'Sparil și Korax, au fost învinși în domeniile lui Parthoris și, respectiv, Cronos. Totuși, nu este bine, deoarece Eidolon, cel mai mare și cel mai puternic dintre Riderii Șarpelui, amenință acum tărâmul liber al lui Thyrion. Pentru a complica lucrurile, el nu poate fi contestat până când cei patru călăreți ai apocalipsei, foametei, morții, epidemiei și războiului au fost învinși în luptă. Doar atunci va fi posibil să vă confruntați direct cu Eidolon. Ca unul dintre cei patru eroi, jucătorul trebuie să pornească într-o călătorie care acoperă patru continente pentru a învinge locotenenții lui Eidolon și, în cele din urmă, a pus capăt tiraniei. Jucătorii încep Hexen II, alegând mai întâi unul de patru clase: Assassin, Crusader, Paladin sau Necromancer. Această alegere nu numai dictează ce arme sunt disponibile jucătorului, dar determină, de asemenea, accesul la atribute speciale specifice clasei, care influențează foarte mult stilul de joc. Indiferent de clasă, jocul trece printr-o anumită progresie a nivelelor interconectate sau hub-uri, fiecare dintre acestea terminând cu o întâlnire cu șeful. De-a lungul timpului, jucătorii câștigă niveluri prin luptă, ceea ce mărește punctele maxime de lovire ale unui personaj și mana și, de asemenea, deblochează abilitățile de clasă. În plus față de luptă, fiecare lume a hub-urilor necesită o cantitate echitabilă de explorare și de rezolvare a puzzle-urilor pentru a ajunge la șeful final, iar avansarea este adesea neliniară, deoarece călătoriile înainte și înapoi între nivele sunt adesea necesare pentru a face progrese. În concordanță cu numeroasele sale elemente de rol, Hexen II prezintă un sistem de inventar rudimentar în care diferite tipuri de articole (cuarț,

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Hexen II