Metal Gear Solid: Portable Ops Box Art

Metal Gear Solid: Portable Ops

PlayStation Network PlayStation Portable

Gen: Acțiune

Data lansare: 05 Dec 2006

Descriere

Metal Gear Solid: Ops portabil marchează debutul seriei Metal Gear Solid pe Playstation Portable. Multe elemente folosite în Portable Ops sunt reținute de la Metal Gear Solid 3 și de la lansarea Subsistenței. Jucătorii preiau controlul Naked Snake, de la Metal Gear Solid 3 faima, la șase ani de la evenimentele care au avut loc în Rusia. Unitatea FOX, la care Snake a aparținut, a intrat necinstiți și la capturat. Cu ajutorul singurului deținut, Roy Campbell, șarpele scapă din celulă și află că singura modalitate de a-și dezvălui numele din cauza implicării în criza în curs de dezvoltare, trebuie să-l captureze pe liderul captorului său, Gene. În loc să povestească povestea prin cutscenele redate în motorul jocului, povestea se spune prin scene de benzi desenate digitale, la fel ca cele lansate anterior sub titlul Metal Gear. Metal Gear Solid: Portable Ops acționează ca o punte, legând multe întrebări persistente de la Metal Gear Solid 3 la finalul seriei, Metal Gear Solid 4.Metal Gear Solid: Portable Ops a fost extins pe Metal Gear Solid: Portable Ops Plus, dar cele mai multe schimbări au fost jocul online și adăugarea în mai multe camee de la personaje care nu sunt prezente în versiunea originală. Snake capturează un dușmanÎn timp ce este similar în multe privințe cu Metal Gear Solid 3: Subsistență, Portable Ops introduce jucătorii la o caracteristică semnificativă, nouă: "Sistemul tovarășului". După ce o misiune introduce jucătorii la elementele de bază ale jocului, jucătorii pot apoi oricând, în timpul misiunilor ulterioare, să nimicească sau să liniștească alți dușmani, să-i ducă înapoi în cartierul turnat-mobil unde Campbell "convinge" inamicul capturat să se alăture Cauza șarpelui. Caracterele multiple se pot desfășura într-o misiune, în cazul în care cineva intră în acțiune. Aceasta înseamnă că lipsa unui scenariu dat se poate întâmpla numai dacă jucătorii nu reușesc să atingă obiectivul principal sau dacă toate personajele aduse în misiune mor. Orice personaje non-esențiale, cum ar fi Snake, care se încadrează în luptă sunt eliminate pentru totdeauna de pe lista jucătorilor de soldați disponibili pentru a se desfășura. Toți inamicii capturați pot fi examinați în meniul principal pentru a vedea ce atribute și abilități au. Atributele unui aliat reprezintă abilitățile lor diferite atunci când sunt desfășurate, în timp ce abilitățile speciale îi pot permite să facă ceva mai bun decât un alt personaj, pe sau în afara câmpului de luptă. Împușcă-i tovarășii. Din meniul principal, jucătorii își pot organiza echipele pe care intenționează desfășurarea misiunilor. În mod alternativ însă, un jucător poate trimite trupe în alte zone pentru a investiga și a încerca să achiziționeze articole. În mod similar, oamenii de știință și inginerii capturați, precum și soldații obișnuiți, pot fi încadrați în detalii de cercetare, care vor debloca noi arme și obiecte pe care jucătorul le poate echipa pe personajele lor. Reminiscente la meniul rucsacului introdus în Snake Eater, înainte de începerea unei misiuni, jucătorii pot alege în mod activ și personaliza echipamentul purtat de fiecare grup care este pus în funcțiune. Acest lucru înseamnă că jucătorii trebuie să planifice în avans și pentru orice ocazie înainte de a lansa o misiune, deoarece nu vor avea acces la resturile lor după ce a început o misiune. Jocul avansează prin "zile" din meniul principal, iar cu fiecare zi care trece, cercetarea unui jucător va crește dacă există trupe care lucrează la acesta, iar partidele de cercetătoare se pot întoarce cu informații valoroase. De asemenea, oferă unităților jucătorului timp să se odihnească și să-și revină din misiunile anterioare. Unitățile care văd lupta care este rănită își păstrează toate leziunile când misiunea este finalizată și trebuie să fie vindecată sau lăsată să se odihnească pentru a recupera o sănătate pierdută. În timp ce capturarea soldaților este probabil cea mai ușoară cale de a câștiga unități, jucătorii pot încerca, de asemenea, scanarea și conectarea la hotspoturile wi-fi pe care le întâlnesc, dar aceasta poate fi utilizată numai o dată pe hotspot. În mod similar, jucătorii pot obține unități prin utilizarea receptorului GPS PSP, generând unități în funcție de locația jucătorului în lumea reală. Jucătorii pot, de asemenea, să facă schimburi cu ceilalți prin jocul wireless online, precum și să-și apere soldații împotriva unui alt jucător.

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Metal Gear Solid: Portable Ops