Descriere

Ninja Master îi place să testeze reflexele jucătorului

​​Jocul începe cu jocul cerând jucătorului să introducă inițialele. Jucătorul pornește jocul ca o centură albă, iar obiectul jocului este să treacă patru evenimente pentru a avansa în clasament. Pentru a avansa la exercițiul următor, jucătorul trebuie să bată scorul de calificare afișat în colțul din stânga jos și are trei încercări să îl bată, cu excepția celui de-al doilea eveniment care nu are punctaj de calificare. Toate evenimentele, cu excepția unui eveniment, se bazează pe reflex.

Primul eveniment îl are pe jucător în picioare în mijlocul ecranului, iar obiectul este să deflectă săgețile care zboară din stânga sau din dreapta ecranul prin împingere sau lovire. Săgețile scăzute necesită o lovitură și săgețile înalte necesită o lovitură. Jucătorul obține puncte prin deflectarea cu succes a unei săgeți, dacă săgeata lovește jucătorul, nu sunt primite puncte. Scorul total al tuturor celor trei încercări este adăugat pentru un scor total. Cel de-al doilea eveniment este evenimentul clasic în care jucătorul trebuie să taie o placă de lemn cu mâinile goale. Obiectivul este alternarea în împingerea a două taste (tastele "V" și "B" de pe versiunea ZX Spectrum) pentru a avansa contorul de energie până când trece linia, în cazul în care playerul avansează contorul de curent trecând linia înainte de timpul afară, vor tăia lemnul și vor primi puncte. Dacă nu, jucătorul nu va tăia lemnul și nu vor fi primite puncte. Jucătorul are trei încercări la acest eveniment și fiecare cot de succes adaugă puncte la scorul total. Acesta este singurul eveniment care nu are un scor de calificare și este singurul care nu testează reflexele jucătorilor.

Al treilea eveniment

Al treilea eveniment are playerul echipat cu o sabie și Obiect este de a deflecta stelele ninja care ies din partea dreaptă a ecranului. Stelele ninja ies la trei înălțimi diferite: înalte, medii, joase. Există o cheie pentru atingerea înaltei, mijlocii și joase pentru a deflecta stelele ninja. Ca și primul eveniment, jucătorul are trei încercări de a bate timpul de calificare, iar toate încercările se adaugă scorului total. Punctele sunt primite prin deflectarea cu succes a unei stele ninja și dacă o stea ninja lovește jucătorul, nu sunt primite puncte. Evenimentul final nu se referă la cele trei evenimente anterioare, este un eveniment tip galerie de fotografiere. Jucătorul este fixat în centrul ecranului care deține o pistol și un cilindru se deplasează pe ecran de la dreapta la stânga. Jucătorul trebuie să cronometreze corect fotografia astfel încât să lovească exact când cilindrul trece peste pistol. Jucătorul primește puncte pentru lovirea cu succes a cilindrului, iar cadrele pierdute nu primesc puncte. Ca și primul și al treilea eveniment, există un scor de calificare și jucătorul are trei încercări care se adaugă la scorul total. Odată ce toate evenimentele sunt complete și dacă jucătorul bate toate scorurile de calificare pe care le deplasează în clasa curelelor. Rangurile centurii sunt urmate (în ordine de la cel puțin la cel mai mare): alb, galben, verde, albastru, maro și negru. Pe masura ce jucatorul avanseaza in rangul centurii scorurile de calificare cresc si jocul creste in dificultate. Baterea din nou a evenimentelor după ce a devenit o centură neagră pune capăt jocului, iar jucătorul primește titlul de adevărat maestru ninja.

Extra

Producator Tron Software
Distribuitor MCM Software

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Ninja Master