Panorama Toh Box Art

Panorama Toh

NEC PC-8801

Gen: Acțiune

Data lansare: 30 Nov 1983

Descriere

Panorama Toh, lansat de Nihon Falcom pentru computerul NEC PC-8801 în 1983, a plecat de la formula RPG standard în diverse moduri. Acesta a combinat gameplay-ul RPG cu lupta in timp real, combinand fantezia cu elemente SF, si a introdus mecanica de supravietuire. Jocul a fost proiectat de Yoshio Kiya, ale carui idei inovatoare despre designul RPG au plecat in mod semnificativ de la turn- pe atunci. În 1984, el va continua să creeze franciza lui Dragon Slayer a lui Nihon Falcom, care a pus bazele genului RPG în timp real. Jocul a avut mai multe mecanisme RPG, cum ar fi statisticile de rezistență și statistica rezistenței , echiparea armei și a armelor, găsirea și câștigarea aurului în bătălii și achiziționarea de articole din magazinele din orașe. Perspectiva camerei trece între o vedere de sus în jos pentru lumea întreagă și orașe și o viziune în prima persoană în interiorul clădirilor (cum ar fi hanurile) și temnițele. Panorama Toh a introdus mai multe inovații care au ieșit în mod semnificativ de la alte RPG-uri la vremea respectivă. Are o lume deschisă, persistentă, cu un ciclu zi-noapte. Ecranul devine mai întunecat pe timp de noapte, dar jucătorul nu poate să se miște în acel moment (probabil pentru că caracterul jucătorului se odihnește). Jocul a introdus mecanica de supraviețuire. Jucătorul poate muri de foame sau de oboseală, reprezentat sub formă de puncte de interes și statistici de rezistență. Stamina scade cu fiecare acțiune luată, dar poate fi completată cu (F) ood sau rații. Anumite tipuri de alimente pot fi găsite numai deasupra copacilor, care trebuie să se urce cu ajutorul unei funii. Jocul are, de asemenea, o lanternă, necesară pentru strălucirea temnițelor întunecate, iar bateriile sunt necesare pentru alimentarea lanternei. Jucătorul poate interacționa cu non-ostil, NPC (Non-Player Characters), de obicei bushmen tribale, în mai multe moduri: (T) alcătuiesc-le, (A) le tace, sau (G) îi dau bani (unele NPC ar putea să dea ceva în schimb sau să fugă cu banii). Capcanele apar, de asemenea, ocazional, unde jucătorul poate fie să încerce (J) să scoată din capcane sau (C) toate pentru ajutor pentru unele NPC să vină și să ajute. Jucătorul poate, de asemenea, ocazional să ia puțin de șerpi, ceea ce poate duce la paralizie și necesită medicamente pentru a vindeca. Jocul are, de asemenea, orașe pe care jucătorul o poate vizita. Au magazine pentru a cumpăra și a vinde obiecte, iar hanurile să se odihnească. Ei au, de asemenea, hoți care ar putea fura banii jucătorului. Unele orașe au și locuri neobișnuite, cum ar fi o saună sau un magazin de porno (cu imagini goale, desenate cu caractere text). Jocul a venit, de asemenea, cu un manual explicând complotul, scris în japoneză, o mare parte din care a fost filozofic.

Cea mai mare inovație a jocului este introducerea luptei în timp real. În plus, în loc de o sabie, arma principală a personajului jucătorului este o armă.

Jocul folosește două tipuri de sisteme de luptă în timp real: În lumea interlopă, când se angajează în luptă, lupta cu vederi laterale este afișată în colțul din dreapta jos al ecranului. Jucătorul trebuie să apese rapid pe tasta (A) pentru a trage inamicii. Dușmanii pot ataca singular sau în ambalaje; dacă un pachet de dușmani este învins, jucătorul poate primi până la 30 de rații. În segmentele de crawling din temniță, bătăliile au loc în vizualizare de la prima persoană, unde jucătorul trebuie să apese rapid pe tasta (A) pentru a trage un inamic , un precursor al jocului FPS (First-Person Shooter) sau al jocului RPS (Role-Playing Shooter) .Parginera jocurilor JRPG (7): Panorama Toh ぱ の ら ま 島 - PC-88 (1983), Hardcore Gaming 101Panorama Toh ), MobyGames

Extra

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Panorama Toh