Sherlock Box Art

Sherlock

Commodore 64 ZX Spectrum

Gen: Aventură

Data lansare: 19 Apr 1984

Descriere

În această aventură text, jucați detectivul Arthur Conan Doyle, cel mai cunoscut din Londra. Începeți aventura pe Baker Street în zilele dinainte de stradă plină de muzee Sherlock Holmes și magazine memorablia. De acolo călătorești la Leatherhead din Surrey, unde a fost comis o crimă gravă - sarcina ta este să o rezolvi folosind abilități de detectiv, ingeniozitate deductivă și un parser de aventură text folosind un sistem de comandă numit "INGLISH". Sistemul INGLISH a fost anunțat ca recunoscând până la 800 de cuvinte, dar nu în aceeași propoziție. Sherlock a fost un follow-up de felul lui Melbourne House de succes Hobbit - probabil dezvoltatorii au ales doar un alt succes literar popular , și a încercat să-l port în calculator. Din păcate, jocul nu a fost un succes uriaș - a fost criticat pentru o serie de bug-uri și a fost acuzat că a fost grăbit să se elibereze, în ciuda unui presupus ciclu de dezvoltare de 18 luni (aproape nemaiauzit pentru un joc pe calculator la începutul anilor 80) . Unul dintre cele mai amuzante bug-uri este că dr. Watson, care vă urmărește în timpul jocului, are capacitatea de a învăța informații pe care le poate repeta mai târziu - totuși, dezvoltatorii au avertizat că "ar trebui să fiți conștienți că nu vorbiți prea mult cu el , sau cunoștințele sale ar putea umple tot spațiul disponibil și să vă dea o declarație "în afara memoriei". Din păcate, jocul, și mai ales lansarea Commodore, a fost predispus la accidentări frecvente și multe alte bug-uri. În ciuda problemelor jocului, a introdus o serie de inovații în genul de aventuri text ... O versiune a timpului real - durează prea mult la început și ți-e dor de trenul la scena crimei. Imaginile rudimentare și descrierile locației s-au schimbat în funcție de ziua sau noaptea, iar anumite locații sau NPC-uri au fost disponibile numai în anumite momente ale zilei. NPC-uri automate. În loc să acționeze în mod aleator, inspectorul Lestrade și celelalte personaje din actul de joc rulează printr-un scenariu scenariu pe măsură ce jocul progresează și, aparent, indiferent dacă alegeți sau nu să le urmați. Dacă descoperi dovezi suplimentare pe parcurs, ei vor reacționa la aceasta în intervalul de timp. Aceasta a fost o dezvoltare absolut unică la acea vreme, și poate o primă istorie a jocurilor. Elaborați construcția de propoziții. Aventurile textului au avut tendința să rămână la o structură "VERB NOUN" pentru parsarea textului, dar Sherlock a încercat să-l extindă, deși cu rezultate diferite. A fost posibil să se utilizeze adverbe, de exemplu, pentru a "examina Closely" pentru o șansă mai bună de a descoperi dovezi. De asemenea, NPC-urile ar putea primi instrucțiuni sau să pună întrebări într-o propoziție, de ex. "SAY TO WATSON" TELL ME ABOUT THE PISTOL "".

Din cauza lipsei succesului comercial și a problemelor în dezvoltare, multe dintre inovațiile introduse în Sherlock nu au fost niciodată perfecționate. Aventurile de text din acea epocă foarte rar se deranja să dezvolte noi motoare sau să inoveze cu mecanica genului - acesta ar putea fi un motiv semnificativ pentru care genul a dispărut în următorii ani.

Extra

Serie Sherlock Holmes
Producator Beam Software
Distribuitor Beam Software
Teme Crime

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Sherlock