Soulcaster Box Art

Soulcaster

PC Mac Linux Xbox 360

Gen: Acțiune

Data lansare: 01 Mar 2010

Descriere

Primul joc de la Magical Time Bean, un studio independent cu sediul în California, Soulcaster, este un amestec de turn de apărare și crawling în temniță, împreună cu unele mecanisme de joc. Jocul a fost lansat pe 1 martie 2010 pentru 240 de puncte Microsoft de pe piața Xbox Live Indie Games. Soulcaster a fost foarte bine primit, chiar și de către recenzenți de profil mai înalt, inclusiv un review video 1UP și o recomandare a lui Jerry Holkins de la Penny Arcade. Un sequel a fost lansat în luna decembrie a aceluiași an, intitulat Soulcaster II și extinderea asupra mecanicii primului joc. Partea jocului urmărește Soulcaster-ul titular și căutarea lui în Avericia. Tărâmul a fost corupt de către umbra maestrului, iar sufletele și cele trei suflete ale lui trebuie să-i elibereze lumea. Shaedu (arcașul), Aeox (războinicul) și Bloodfire (alchimistul) se alătură Soulcaster-ului în timp ce lucrează împreună pentru a distruge Shadowmaster odată pentru totdeauna. Conceptul de bază din spatele Soulcaster este capacitatea de a convoca trei suflete diferite. Jucătorul posedă mai multe orburi de suflete, ceea ce îi dă Suelcasterului capacitatea de a convoca o sumă echivalentă de suflete. Dacă jucătorul are trei suflete Orbs, atunci trei suflete pot fi chemați imediat. Există un total de trei suflete diferite, care se alătură tuturor celor de la Soulcaster devreme în joc. Fiecare suflet are diferite puncte forte și puncte slabe, ceea ce face necesară stabilirea unui suflet diferit în situații diferite. Ca utilizator magic, Soulcasterul însuși nu poate ataca niciunul dintre dușmani. Sufletele sale trebuie să facă toate luptele pentru el. Echipa este formată din Shaedu, Aeox și Bloodfire. Shaedu este un arcaș de mare distanță, cu o stare de sănătate scăzută și putere medie de atac. Shaedu nu poate trage prin unități prietenoase, deși este capabil să tragă peste ravene. Aeox este puternicul suflet echilibrat defensiv și ofensiv. El atacă cu o suliță, dar numai când se află imediat lângă un inamic. Statul său înalt de apărare îl face util pentru blocarea zonelor. Bloodfire are statutul cel mai scăzut de sănătate, dar are un stat puternic de atac datorită utilizării sale de explozivi. În timp ce există inamici imuni la explozivii săi, Bloodfire le poate lobi peste unități prietenoase (spre deosebire de Shaedu). Aeox este focalizată pe defensivă și pe o rază scurtă de timp.

Pe lângă Souls, Soulcaster are mult mai multe la dispoziția sa. Există câteva elemente disponibile în joc, care pot fi achiziționate în momente periodice de la comerciantul jocului. Elementul de vindecare completează complet starea de sănătate a Soulcaster-ului și este utilizată automat atunci când punctele de sănătate scad sub un anumit loc. Scrolls of Ruin sunt în mod esențial bombe, distrugând toți dușmanii vizibili pe ecran. De asemenea, disponibile pentru cumpărare de la comercianți, sunt Soul Orbs în plus, pentru un total de cinci orburi Soul. Aspectul de rol al Soulcaster este capacitatea de a achiziționa upgrade-uri pentru cele trei suflete. Fiecare personaj are trei statistici care pot fi actualizate, variind de la caracter la caracter. În general, acestea includ lucruri cum ar fi o gamă sporită, o putere mai bună de atac, o apărare mai mare și o rată de atac mai rapidă. Îmbunătățirile de cumpărare reprezintă o componentă cheie a jocului. Scopul în Soulcaster este de a finaliza fiecare cameră sau zonă, ajungând la ieșire la sfârșit. Camerele conțin puncte prestabilite pentru inamici (care sunt distruse după ce au fost uciși destui inamici), întrerupătoare, butoane sau pârghii pentru a progresa prin zonă și, eventual, bani și obiecte. La unele nivele este posibil să ajungi la ieșire înainte de a eradica orice inamic, deși acest lucru nu este valabil în fiecare zonă. Soulcaster este un joc destul de lung, astfel că salvările de reîncărcare sunt tratate cu un sistem de parolă implementat într-un patch după lansarea inițială a jocului). Acest sistem de parolă permite jucătorilor să salveze o parolă generată la întâmplare și apoi să o introducă automat pentru a reîncărca zona în care se afla. Nu încărcă locul exact al jucătorului, dar le pornește în cameră ca și cum ar fi intrat . Ca și în multe sisteme de parole, Soulcaster are mai multe ouă de Paști ascunse în sistemul de parole, unele dintre ele fiind deblocate prin completarea modului dur al jocului în mai puțin de o oră și jumătate. Unul din lucrurile pe care Soulcaster le-a obținut cea mai mare laudă a fost coloana sonoră, care este un amestec de teme de rock și mai multe cântece orchestrale fantastice. La lansarea celui de-al doilea joc, coloana sonoră a fost pusă la dispoziție pentru cumpărare (la prețul de 5.00 $ pentru ambele coloane sonore), în timp ce primele două melodii erau disponibile pentru a fi redate ca o previzualizare. Coloana sonoră SoulcasterSoulcaster (00:56) (2:50) The Merchant (1:01) Dungeon (2:47) Poiana (00:34) Awakening (1:53) Quest (2:08) Remembrance (00:33) )

Extra

Serie Soulcaster
Producator Magical Time Bean
Distribuitor Magical Time Bean
Teme Fantasy Medieval

Jocuri din seria Soulcaster

Asemanatoare

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Soulcaster