Spider-Man 2: Enter Electro Box Art

Spider-Man 2: Enter Electro

PlayStation

Gen: Acțiune

Data lansare: 17 Oct 2001

Descriere

O continuare a jocului Spider-Man din anul 2000, urmând în mare măsură același plan de actiune și aventură.

Jocul este împărțit în 24 de niveluri, de regulă având tăieturi însoțitoare înainte și după, pentru a seta scena.

Prin jocul jucătorii pot atinge anumite obiective și pot solicita costume noi. Mulți dintre ei îi oferă lui Spider-Man anumite abilități diferite. Toate jocurile din jocul precedent sunt de asemenea incluse în Enter Electro. Modul de joc și designul Enter Electro urmează aceeași cale ca și jocul anterior, una dintre principalele diferențe, inclusiv jocul la nivelul solului. În jocul anterior, în cazul în care un jucător se învârte prea jos, acestea vor fi înghițite de o ceață galbenă otrăvitoare și vor cădea la moarte. Spre deosebire de acest joc, Enter Electro sa prezentat ca strazi la nivel de oraș, care au fost prezentate într-o formă aproape de rețea, spre deosebire de taxa de roaming din ultimul joc. De asemenea, jucătorul nu trebuie să se oprească pentru a trage o minge de web, acum capabilă să facă acest lucru în aer, ceea ce este util în timpul luptei. Când Spider-Man merge la secțiunea de antrenament, el se află în camera X-Men Danger fiind ghidat de profesorul X și Rogue.

Animațiile de mână au fost, de asemenea, actualizate, astfel încât să nu aibă caractere în mod constant doar fluturând pumnii în timpul cutscenes. glume ...? "După ce sa întâlnit cu Bestia de la X-Men și a primit o scurtă lecție, Spider-Man constată că cineva face un jaf la o companie numită BioTech. Intervenind, hoții decolează, dar Spider-Man plasează rapid un trasator pe motocicleta liderului. Când Spidey îi urmărește într-un depozit, el se află într-un depozit unde îi scoate pe toți bătăușii, salvând liderul ultimul pe care îl interoghează apoi. Thug îi spune lui Spidey unde este șeful său, The Shocker, iar Spider-Man se duce să lupte cu Shocker. Învingându-l, Shocker menționează un aerodrom și pe drumul spre aerodrom, Spider-Man ajută să-i sperie bomba. Când ajunge în sfârșit la aerodrom, Spider-Man vede un avion decolat, dar când constată că presupusul pilot este inconștient, el plasează un trasor pe un elicopter care îl însoțește. Spider-Man eliberează pilotul care reușește să preia controlul asupra avionului, oprindu-l să se prăbușească, Spider-Man începe să alunge elicopterul într-o curte de tren unde află sandmanul. Luptand pe Sandman si invingandu-l, Spidey fuge apoi la bordul unui tren, unde vede ca Beetle dispar, dar nu inainte de a lasa indiciu ca Spidey sa gaseasca. Dupa indiciul unei mingi de stiinta si industrie, Spider -Mai martori pe Hammerhead răpând pe Dr. Watts. Spider-Man luptă cu Hammerhead, dar când Spidey câștigă, el constată că Sandman a scăpat cu Dr. Watts în locul lui. Spider-Man, din plumb, decide să investigheze BioTech pentru indicii, wh

Extra

Serie Spider-Man
PEGI 7
Producator Vicarious Visions
Distribuitor Activision
Teme Superhero Comic Book

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Spider-Man 2: Enter Electro