Syberia Box Art

Syberia

PC Android PS2 PlayStation Network Xbox Nintendo DS

8.5/10 din 2 voturi

Gen: Aventură

Data lansare: 01 Sep 2002

Descriere

Syberia este un joc tradițional de aventură Point and Click lansat în 2002 de la Microids. Inițial conceput de Benoît Sokal. Syberia combină jocurile tradiționale de aventuri cu PC, cu un complot dramatic, personaje credibile și o direcție artistică unică, care dă jocului o atmosferă foarte suprarealistă. Jucătorul ia partea lui Kate Walker, angajat al unei firme de avocatură care călătorește în Europa pentru a încheia o înțelegere privind achiziționarea unei fabrici de jucării. În timp ce ea investighează, ea descoperă că moștenitorul, Hans, a plecat de ceva timp pentru a găsi o dată pe Mammoth, odată ce a dispărut. Nehotărât, ea merge să-l găsească pentru a încheia înțelegerea. În timpul în care încearcă să-l găsească, ea renunță la dorința de a-și continua slujba și a cerceta Mammoth's cu Hans.

Syberia trage cu greu de la punk fiction și prezintă jucării mecanice, automate și un tren folosind tehnica punk de abur. Aspectul punk-ului de aburi se desfășoară foarte mult prin poveste, fiind folosit pe diverse obiecte. Syberia este de asemenea pusă în același univers fictiv ca Amerzone, un alt joc proiectat de Sokal. Mai multe referințe la Amerzone pot fi găsite și pe tot parcursul jocului. Modul de joc în Syberia este similar cu cel al oricărei aventuri point-and-click, jucătorul capabil să controleze Kate și să o deplaseze în jurul unor medii de căutare și explorând elemente, indicii și informații care vor permite jucătorului să progreseze prin locații și poveste. Marea majoritate a Syberia se bazează pe colectarea de informații (adică vorbind cu jocurile din multe NPC-uri), găsindu-se elemente care pot fi utilizate apoi pentru a interacționa cu alte obiecte sau obiecte în joc (exemplu: Puneți cilindrii de voce într-o cutie muzicală pentru a reda înregistrări) și rezolvarea puzzle-urilor. Ca atare, gameplay-ul are aceleași probleme ca și cele mai multe jocuri de aventură, în care, uneori, dacă jucătorul nu este sigur de ceea ce ar trebui să facă, se pot afla în jurul unor medii destul de mari, care inspectează ceva și totul în speranța de a declanșa un eveniment.

O mare parte din joc se învârte în jurul trenului pe care Kate îl conduce destul de devreme. Acest tren va face mai multe opriri în călătoria lui, fiecare oprește aducerea lui Kate într-o nouă locație și cerând jucătorului să depășească noi obstacole și sarcini complete pentru oamenii potriviți pentru a trece trenul din nou și a trece la următoarea zonă. La fiecare oprire, Kate trebuie să vorbească în mod normal cu locuitorii locali pentru a afla mai multe despre zonă și pentru a ajuta la depășirea unor probleme ale personajelor, care de obicei vor oferi un fel de recompensă, fie că este un element fizic pe care Kate trebuie să-l rezolve puzzle, sau informații despre unele dintre personajele majore din complot.

Ca Kate Walker sunteți luați într-o călătorie prin multe locații exotice. Începând dintr-un oraș îndepărtat din Franța, sunteți apoi transportat prin Europa Centrală și de Est. Valadilène

Syberia începe în francezul oraș francez Valadilène. Aici este locul în care se află fabrica de jucării Voralberg, unde au fost fabricate faimoasele automate Voralberg. Barrockstadt

Barrockstadt este prima oprire a aventurii lui Kate și găzduiește o universitate care nu reușește. La intrarea în universitate se află un stand de automate cu automate de vioară. Aici Kate învață un pic de informații de fundal despre Youkols și cum au început să ocupe mamuții. Stația de tren aici este, de asemenea, acasă la o mare pavilion. Komkolzgrad

Komkolzgrad este o instalație de epocă aproape epuizată comunistă, cu două automate mari de lucrători care au vedere la trenurile de cale ferată Aralbad

Aralbad acasă la un spa confortabil, precum și un lac de uscare.

Comentariile jocului au fost pozitive, având laudă spre direcția de artă a jocurilor și scenariu pentru calitățile lor unice și inteligență subevaluată. În timp ce criticii cum ar fi jocul, au existat câteva plângeri, inclusiv traducerea necorespunzătoare și trebuind să treacă printr-o zonă de mai multe ori, fără a fi nevoie de o scurtă trecere prin ea. În timp ce jocul a fost lansat pe PC, lansat pe PS2 și XBOX, cu o versiune Nintendo DS a jocului a fost lansat pe 25 noiembrie 2008. Procesor: Pentium III 350 MHz16X CD-ROM drive64MB RAM3D card compatibil Direct X8.1, 16MBSound card 100% compatibil Direct X 7400 MB disponibil pe hard disk

Jocuri din seria Syberia

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Syberia