Theatrhythm Final Fantasy Box Art

Theatrhythm Final Fantasy

iOS 3DS

Gen: Music/Rhythm

Data lansare: 16 Feb 2012

Descriere

Theatrhythm: Final Fantasy este un joc de ritm 3D de la Square-Enix. Jocul are caractere în stil chibi și muzică din întreaga serie de filme Final Fantasy în gameplay concentrată în jurul luptei tematice cu muzică. A fost lansat în America de Nord în 3 iulie 2012.

Chaos and Cosmos. Doi zei care domnesc asupra întregii creații. Spațiul dintre ei este Ritmul. De aici sa nascut Crystal de Muzica, care umple lumea cu armonie. Cu toate acestea, forțele haotice din univers ceară mai puternice, perturbând această armonia și diminuând lumina Crystalului. Singurul lucru care poate acum restabili luminozitatea Crystal-ului este ritmul, lungimea de undă muzicală care umple întregul spațiu. Similar în natură cu seria Ouendan, jocul bazat pe ritm implică atingerea stiloului pe touch- ecran în timp cu muzica. Solicitările de pe ecran sunt formate din trei tipuri de declanșare de bază care corespund unui tip de acțiune pe care trebuie să o facă jucătorul. Când aceste declanșatoare apar, jucătorul trebuie să atingă ecranul tactil cu stylus-ul și rapid eliberare.

Declanșatoarele de diapozitive apar ca cercuri cu săgeți în interiorul lor. Pentru a lovi cu succes un declanșator de diapozitive, player-ul trebuie să alunece stylus-ul pe ecranul tactil în direcția indicată.

Declanșatoarele de apăsare apar ca două cercuri conectate printr-un fascicul colorat. Jucătorul trebuie să atingă ecranul tactil cu stylus-ul atunci când primul cerc este evidențiat și să-l țineți până când cercul al doilea este evidențiat.

Muzica este împărțită în trei categorii: BMS (Battle Music Stage), FMS Field Stage Music) și EMS (Event Music Stage).

O bătălie în Theatrhythm. În etapele de luptă, jucătorul se luptă cu monștrii clasici de Final Fantasy într-o vedere care amintește de Final Fantasy I-VI. Există patru șine de marcare; unul pentru fiecare membru al partidului jucătorului. Pe măsură ce marcajele se aliniază cu cercurile, jucătorul trebuie să atingă, să alunece și să țină stiloul pe ecranul tactil în timp cu muzica. Succesurile conduc la distrugerea inamicului pe ecran.

Etapele câmpului văd caracterele de explorare în funcție de temele câmpurilor de jocuri. Declanșatoarele se mișcă într-o singură pistă de la stânga la dreapta. În acest mod, atunci când se confruntă cu un declanșator de așteptare, playerul trebuie de asemenea să alunece stiloul în sus și în jos pentru a-l păstra pe pistă.

Etapele evenimentelor ilustrează scene inspirat de evenimentele legate de muzică. Pe măsură ce marca se mișcă în jurul ecranului într-un model coregrafic pentru a urmări declanșatoarele, jucătorul trebuie să atingă, să alunece și să rețină stiloul pe ecran, pe măsură ce sunt declanșate declanșatoarele corespunzătoare. Aceste etape prezintă montaje de imagini de evenimente majore din jocurile lor respective. De exemplu, imagini din sala de bal între Squall și Rinoa, care are loc devreme în Final Fantasy VIII, sunt stabilite împotriva piesei "Waltz for the Moon". Aceste videoclipuri pot fi deblocate pentru vizualizare separată de modul de joc.

În modul Challenge, jucătorul poate juca orice etapă de luptă, câmp sau eveniment separat de povestea principală. Dacă jucătorul atinge un clasament "A", un nivel de dificultate crescut este deblocat. Similar cu seria Rock Band, există, de asemenea, o opțiune de practică "fail fail" pentru Challenge Mode.

În Altarul Chaos, jucătorul poate să ia provocările Notelor întunecate; perechi de cântece Field and Battle stabilite la un nivel dificil de dificultate. Când jucătorul primește o Notă Întunecată, melodiile asociate cu acesta sunt necunoscute până când player-ul îl redă pentru prima dată. Notele întunecate pot fi colectate în timp și în comerț

Extra

Serie Theatrhythm
PEGI 12
Producator indies zero
Distribuitor Square Enix
Teme Fantasy

Asemanatoare

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Theatrhythm Final Fantasy