Trace Memory Box Art

Trace Memory

Nintendo DS

Gen: Aventură

Data lansare: 27 Sep 2005

Descriere

Trace Memory starnește Ashley Mizuki Robbins, o fată de 13 ani care a fost ridicată de matusa ei, Jessica, pentru cea mai mare parte a vieții ei, pentru că părinții ei au dispărut în mod misterios când era copil. Ambii părinți au fost considerați morți, dar cu câteva zile înainte de cea de-a paisprezecea aniversare a lui Ashley, a primit un pachet care conținea o scrisoare de la tatăl dispărut și de la o mașină mică. Scrisoarea a spus că va aștepta pe insula Blood Edward, o insulă situată în largul coastei Washingtonului din Statele Unite. A doua zi, Jessica și Ashley merg pe insulă, dar tatăl lui Ashley nu este acolo să-i salute. După ce și-a dat seama că tatăl lui Ashley nu este în jur, Jessica merge să-l caute. Când Jessica nu reușește să se întoarcă, Ashley decide să iasă și să le găsească pe amândoi. Ca un joc de aventură în stilul tradițional "point-and-click" o să-i îndrumăm pe Ashley să preia și să examineze obiecte, precum și să examineze scrise (adesea criptice) indicii pentru a fi utilizate în puzzle-uri împrăștiate pe insulă. Exemple simple includ montarea pieselor rupte împreună pentru a realiza o pârghie, o valvă sau un mâner funcțional; Exemple mai complexe includ gândirea în afara casetei și folosirea propriu-zisă a Nintendo DS în moduri inteligente pentru a genera soluții. Unul dintre puzzle-urile jocului Ashley poate fi controlat atât cu stylusul cât și cu d-pad-ul, oferind grade diferite de precizie cu care să-l mutați de la locație la locație. Pentru a facilita acest lucru, mediul poligonal este prezentat pe ecranul tactil. Ecranul de sus arată orice domeniu de semnificație în punctul de vedere imediat al lui Ashley. De exemplu, dacă ai avea un trap Ashley în fața unei porți sau a unui semn, vei aduce o ilustrație mai detaliată a acelei poarta sau semn. Dacă obiectele analizate sunt interactive, jocul va lăsa apoi jucătorul să utilizeze ecranul tactil pentru a manipula obiectul. La sfârșitul fiecărui capitol, Trace Memory cere o serie de întrebări simple pentru a testa memoria jucătorului în ceea ce privește la evenimentele care au apărut în acest capitol. Lucrată în tema jocului care înconjoară "amintirile", această tehnică a fost de asemenea folosită de dezvoltatorul Cing în aventura de urmărire, point-and-click, Hotel Dusk: Camera 215. Acest lucru se pare că a fost făcut pentru a împiedica jucătorul să nu acorde atenție evenimentele pe care trebuie să le examineze cu atenție. Memoria Trace oferă o expunere suplimentară într-un al doilea replay. Jurnalele și jurnalele vor conține un text ușor diferit în cel de-al doilea run-through decât în ​​primul, astfel că jucătorul va trebui să joace prin joc mai mult de o dată pentru a obține detalii despre complot. Deoarece acestea sunt mici - deși interesante - detalii, nu este necesar să se joace prin joc de două ori pentru a înțelege povestea principală. Trace Memory diferă ușor în funcție de regiune. Versiunea nord-americană la interpretat pe Ashley ca fiind mai sceptică în comparație cu oarecum mai mult acceptând Ashley de versiunea japoneză și europeană. Ediția americană conține, de asemenea, mai multă umor decât edițiile celorlalte regiuni, eventual pentru a ușura povestea întunecată a jocului. În cele din urmă, versiunile europene și japoneze au declarat că Ashley este britanic-japonez, în timp ce ediția americană afirmă că este japoneză-americană.

Extra

Serie Trace Memory
PEGI 7
Producator CING, Inc.
Distribuitor Nintendo
Moduri de joc Single Player
Limba Engleză
Teme Adventure

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Trace Memory