Ultima IX: Ascension Box Art

Ultima IX: Ascension

PC

5/10 din 1 vot

Gen: RPG

Data lansare: 31 Oct 1999

Descriere

Ultima IX: Ascensiunea este ultimul joc din seria Ultima, urmând The Avatar, un campion și întruchipare a celor 8 virtuți. Se vede că Avatar se întoarce la Britannia pentru ultima oară pentru a contracara gardianul, o figură misterioasă care a apărut în același timp cu coloanele care se varsă peste pământ și încep să corupă cele 8 virtuți. Avatarul trebuie să călătorească în fiecare coloană pentru a găsi sigiliul care este responsabil pentru corupție și pentru a restabili Britannia în locul virtuos pe care îl făcea odată. Ultima IX: Ascensiunea este un RPG de acțiune terț care ia jucator intr-o lume variata, deschisa la 8 orase si temnite. Gameplay-ul este greu de luptat, dar puzzle-urile de mediu pot fi găsite și în temnițe. Există, de asemenea, sisteme magice și alchimice. Avatar are trei atribute: puterea, dexteritatea și inteligența care afectează capacitatea maximă de sănătate, nivelul de instruire și, respectiv, capacitatea mana. După curățarea unui altar, jucătorul poate ridica un stat până la un nivel de câte trei. Curățirea unui altar al virtuții necesită cunoașterea mantrei acestui altar, precum și sigiliul și gustul acelei virtuți particulare. În mod obișnuit, mantrele sunt învățate de la un NPC prietenos, sigiliile sunt recompense quest-uri, iar ghiciturile se găsesc în temnițe.

Competențele de luptă sunt împărțite pe tipuri de arme: pumnii, cu mâna, cu ambele mâini, arcuri. Fiecare școală de arme are patru abilități posibile. Prima abilitate este cunoscută în mod implicit, dar restul trebuie învățat de la instructorii de arme împrăștiați în întreaga lume. Magia se bazează pe suluri și vrăji memorabile. Folosirea unei parole o distruge, dar nu implică alte costuri, în timp ce vrăji memorabile pot fi distribuite atâta timp cât mana este disponibilă. Vrajile pot fi memorate prin efectuarea unui ritual care consumă o parcurgere a vrăjii care trebuie memorată și un reactiv de colectare. Magia este în continuare împărțită în școli ale celor patru elemente clasice, pământ, aer, foc și apă și nouă "cercuri" cu vrăji ale fiecărui cerc mai puternice și mai costisitoare decât ultimele. , jambiere, bucăți de piept, brațe, mănuși, căști și scuturi. Există mai multe tipuri de armuri și pot fi amestecate și potrivite așa cum se găsesc. Britannia este alcătuită dintr-o mare suprafață de pământ și numeroase insule. Explorarea este limitată la picior până la sfârșitul jocului când jucătorul obține acces la o barcă. În ciuda acestui fapt, jocul este relativ deschis, cu un număr mare de atracții opționale pentru a vedea. Cu toate acestea, există foarte puține quest-uri laterale. În timp ce complotul jocului este predeterminat, alegerile morale cu impact mic vor apărea ocazional. Acestea implică, de obicei, foștii companioni ai lui Avatar, care au devenit corupți împreună cu restul țării. În mod ciudat, nu există recompense pentru "a fi rău" și datorită sistemului "karma" al jocului, alegerile greșite determină o scădere a manei maxime. Toate acestea sunt în contrast cu sistemele de moralitate deschise în jocurile Ultima anterioare. Ultima IX: Înălțarea găzduiește de asemenea un sistem fizic rudimentar. Obiectele sunt trase în jos, dacă nu există nimic sub ele, dar nu au forțe laterale. Acest lucru permite ca obiectele să fie stivuite impractic de ridicate. Mulțumită sistemului de alpinism al jocului, aceasta este și o modalitate ușoară de a rupe jocul. Ultima IX a trecut prin cel puțin patru iterații diferite în timpul procesului de dezvoltare tulburat. În urma succesului neașteptat al testului beta Ultima Online în 1996, proprietarul de origine Electronic Arts a transferat toate resursele studioului la jocuri online, anulând toate jocurile single player, cu excepția U9. Toți membrii echipei de origine au fost transferați la UO, iar mulți nu s-au mai întors la U9 când a continuat dezvoltarea lor. Se pare că unul dintre motivele principale pe care U9 le-a permis să continue a fost că EA a crezut că ar putea aduce jucători la UO. În timp ce prima iterație a U9 a folosit un motor izometric partajat cu Crusader: No Remorse, dev

Extra

Serie Ultima
Producator Origin Systems
Distribuitor Electronic Arts
Moduri de joc Single Player
Limba Engleză
Teme RPG Fantasy classic RPG

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Ultima IX: Ascension