Descriere
Flames of Judgment este o strategie RPG bazată pe turnuri, izometric, în spiritul Ogre Battle și Final Fantasy Tactics. Jucătorul și inamicul AI se transformă în mișcări de caractere în jurul unei hărți bazate pe rețea și pot ataca într-o varietate de moduri, cum ar fi magia și armele. Armele sunt pumnale, sabii, ciocane, arcuri, axe și mână-la-mână. Magicul include ofensiv (foc), defensiv (apărare în sus), stare (otravă) și vindecare (vindecare). Unul dintre lucrurile despre care este cunoscută această serie este uriașul gust de sânge care izbucnește de la jucători în timpul animației lor de moarte, iar această caracteristică este reținută în această versiune. Veți vedea un torrent de roșu după ce vă învingeți pe dușmanii voștri sau când personajele voastre sunt înfrânte. Jocul folosește de asemenea un sistem "de tabără", unde, după o bătălie, partidul se poate regrupa la un loc. Sănătatea și mana sunt restabilite automat, astfel încât jucătorul nu are nevoie să aibă în vedere păstrarea acestora în timpul unei singure bătălii pentru următorul. Anumite site-uri pot avea, de asemenea, un magazin disponibil în cazul în care partidul poate achiziționa armuri, arme, obiecte și tomes pentru a afla vrăji magice. Magazinul indică cine poate echipa ce element și dacă sau nu caracteristicile sunt o creștere sau o scădere față de elementul echipat în prezent. Aurul este moneda și se acordă prin deschiderea unor cufere în timpul bătăliei și ca o recompensă pentru curățarea fiecărei hărți. Utilizarea aurului este numai pentru magazinele de articole, iar majoritatea jucătorilor vor găsi că au mai mult decât suficient, astfel încât în mod obișnuit nu este necesară otenție. Nu există funcționalitate multiplayer locală sau online, dar există un tabel care urmărește anumite statistici ale jocului (eficiența îndemânării, evaluarea brutalității, randamentul turnării). Jocul folosește un sistem de nivelare care recompensează experiența bazată pe ce articole sunt folosite. De exemplu, dacă utilizați în mod constant un topor în timpul bătăliei, talentul personajului va crește. În practică, aceasta înseamnă că nu există într-adevăr căi pre-determinate pentru fiecare caracter. Deși Gren mare arată ca un personaj de luptă strânsă, jucătorul ar putea să-și ridice nivelul de abilități variate și magice. Unele avertismente sunt că anumite armuri nu pot fi îmbrăcate de către unii membri ai partidului, anumite abilități speciale sunt orientate către o specializare, iar atributele (forța, mișcarea etc.) sunt fixate, deci există încă unele limitări cu privire la caracterul care poate îndeplini ce sarcină. Atacurile de echipă pot fi declanșate în timpul luptei atunci când doi jucători se află în imediata apropiere a unui inamic. Acest lucru nu este automat, ci o caracteristică aleatorie, în funcție de fiecare nivel de echipă de caractere (o abilitate de luptă). În timpul unui atac de echipă, după atacul inițiat de un jucător asupra unui inamic, un alt membru al partidului va ataca inamicul cu același tip de atac. În sensul că, dacă folosiți un atac de arc pe un inamic, un alt membru al partidului poate ataca și cu un arc imediat următor. Când atacă, personajele sunt mai vulnerabile atunci când sunt atacate din lateral, din spate și dintr-un punct avantajos. Fiecare personaj are o abilitate specială care declanșează atunci când o grevă critică este aterizată. Această abilitate deosebită durează un număr limitat de schimbări și are efecte benefice fie asupra unui anumit personaj, fie asupra întregii părți, în funcție de competența utilizată. Jucătorii pot să-și formeze abilitățile de bază pe baza acțiunilor pe care le iau pe câmpul de luptă. De exemplu, faptul că a fugit cu atacuri variate va crește apărarea variată a personajului. Abilitățile de bază sunt după cum urmează: MeleeRangeMagicMelee DefenseRange DefenseMagic DefenseReaction Există abilități de luptă care măresc capacitatea unui personaj în fiecare zonă. Acestea sunt aranjate prin utilizarea: First StrikeFlank AttackRear AttackChargeDeflectionElevatedGuardBacklashCriticalTeamwork Vrăjile magice, dacă nu sunt inițial cunoscute de caracter, pot fi învățate prin echiparea magazinelor cumpărate tomes. După ce vraja magică a fost ridicată, jucătorul nu trebuie să aibă echipamentul pentru a folosi vraja. Ca și în cazul armei corpului și al abilităților de bază, vrăjile magice sunt ridicate prin folosirea lor în luptă. Există vrăji cu o singură țiglă și o vrăjitoare cu efect de zonă. Aici sunt vrăji magice disponibile în joc: Dark StarVoid BlastIce CometTempestFlame VolleyRoman FireSalamanderParalysisEnvenomEnsnareAnvăzător de armăEnfeebleHigh ShieldHaste ArmeMobilitateDivine PowerMana ChargeHealHealing BurstHealing RainCureMagic ShieldGreate