Bodycount Box Art

Bodycount

PS3 Xbox 360

Gen: Shooter

Data lansare: 30 Aug 2011

Descriere

Bodycount este un shooter de prima persoană dezvoltat de Codemasters Guildford. Jocul se concentrează pe acțiune rapidă în care jucătorii urmăresc să obțină cel mai bun scor posibil la sfârșitul fiecărui nivel. Jocul a fost lansat pe 30 august 2011, pe PS3 și Xbox 360.

În mod surprinzător, Stuart Black susține că a primit ideea pentru Bodycount după ce a văzut un concert Lady Gaga. El a crezut că modul în care interpreta și cânta muzica ei a revoluționat muzica pop. Acest lucru la făcut să vrea să facă același lucru, dar cu împușcături. El a descoperit ca shooterii de zi cu zi sunt prea blandi si doresc sa faca un joc "pur si simplu despre fotografiere".

Stilul artistic nou

Ce trebuie sa stiti despre Bodycount este ca nu este negru 2. Jocul a fost anulat de EA după ce a fost în dezvoltare timp de trei ani. După ce a părăsit Criterion, Stuart Black și alți membri ai echipei au format Codemasters Studios Guildford. O echipă de 70 de persoane lucrează la Bodycount, majoritatea dintre aceștia deja muncind și pe alți șoferi. În plus, nu este vorba de continuarea jocului obsedant, de tip shooter-ul de operații, similaritatea titlurilor fiind o coincidență.

Acest joc este proiectat folosind propriul motor EGO al lui Codemasters, jocuri precum GRID și Operațiunea Flashpoint: Dragon Rising. Motorul ajută la crearea distrugerii detaliate. De exemplu, veți putea "îndepărta" diferite straturi ale unui perete prin împușcarea acestuia. Fiecare strat va avea rezistenta proprie la gloante. Acest motor a permis, de asemenea, o mai bună A.I. Toate modificările pe care echipa le va face pe motorul EGO vor fi păstrate pentru viitoarele jocuri. Stuart Black a ieșit din Codemasters în octombrie 2010 din motive necunoscute (zvonurile spun că a plecat după ce a fost prezentat la E3 2010) . Jocul a dispărut apoi și a fost "repornit" cu un nou stil de artă. Povestea este relativ simplă. Sunteți un agent într-o agenție guvernamentală secretă și trebuie să aduceți pace în Africa. Desigur, nu veți semna nici un tratat de pace, veți ucide cele două fracțiuni de război, precum și un al treilea grup misterios care poartă costume sofisticate. Jocul este construit ca un arcade shooter . Sunteți recompensați de puncte pentru a construi un combo prin împușcarea oamenilor, similar cu sistemul folosit de The Club. Există diferite clase care vă ajută să obțineți puncte diferite atunci când le împușcați. De exemplu, un războinic și un medic vor veni. Împușcarea medicului îți va oferi mai multe puncte decât să tragi doar soldatul. Prin uciderea întregii fracțiuni inamice, veți putea scoate generalul fracțiunii, câștigând multe puncte. Jocul este, de asemenea, recompensă pentru aruncarea în aer a mediului, care este pe deplin distrubil. Nu numai că sunteți recompensați cu puncte pentru uciderea brutală a adversarilor, ci și pentru obținerea informațiilor care pot fi folosite pentru OSB-uri (vezi mai jos).

Jocul are un bar de sănătate vechi, cu pachete de sănătate . Jocul are, de asemenea, un sistem de acoperire pentru prima persoană, similar cu cel al lui Killzone 2. De asemenea, jocul vă permite să vă înclinați din calea gloanțelor și a vârfului în jurul capacului. Jocul are un buton operativ de susținere (OSB), care este mapat într-una din cele 4 direcții de pe D-pad. Folosind una din aceste patru elemente, se eliberează barul dvs. de informații, care poate fi reumplut prin uciderea mai multor persoane. Fiecare OSB poate fi actualizat. Cele patru OSB-uri sunt: ​​

Adrenalina împușcată, care acordă invincibilitate pentru câteva secunde și poate fi modernizată pentru a dura mai mult. Rugurile explozive, care rup prin armura inamică și provoacă daune. și poate fi modernizată pentru a emite un wave de șoc EMP care ucide anumiți inamici. Aerisirea, care plouă moartea asupra dușmanilor și poate fi folosită numai în afara. FacilityDestroy Afacerea africanăEscape AfricaInvestigați conexiunea cu TargetFind Target Bunker EntranceDeactivate Terminare ChipLocate Target NexusRetrieve DatacoreAssault Target Weapons FacilityLocate Datacore / Destroy Target BaseFinal Objective

Modul Bodycount este un mod de atac în care jucătorii repetă nivelurile anterioare și încearcă să obțină un scor mare pentru a concura împotriva celorlalți pe plumb online erboards. Acest mod se concentrează pe menținerea unei combo-uri prin executarea abilităților și în funcție de cât de priceput ați omorât roboții inamici, veți obține o notă la sfârșitul nivelului. Trebuie remarcat faptul că nivelurile jucate în modul Bodycount sunt exact aceleași cu cele pe care le-ați jucat în campanie și că puteți utiliza numai arme care au fost deblocate în acea etapă a campaniei. Bodycount are un modul de joc multiplayer competitiv de 12 jucători online, care variază de la standardul deathmatch jocuri pentru jocuri mai obiective.

Modul vă permite să vă personalizați clasa și să folosiți OSB-uri. Aici câștigi informații prin uciderea adversarilor, dar și prin moarte, ceea ce înseamnă că jucătorii mai puțin calificați pot fi în continuare competitivi.

Extra

PEGI 16
Producator Fireproof Studios
Distribuitor Codemasters
Moduri de joc Single Player Multiplayer
Limba Engleză
Teme Action FPP Modern Military terrorism

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Bodycount