Bomberman 64 Box Art

Bomberman 64

Nintendo 64

Gen: Acțiune

Data lansare: 26 Nov 1997

Descriere

Bomberman 64 marchează saltul de la 2D la 3D din seria Bomberman. O deplasare de la predecesorii 2D, Bomberman 64 este un joc platformer, punand jucatorul in controlul familiei Bomberman albe. Mai degrabă decât suflare băieți răi până la scena debloca, jucătorii trebuie să folosească plasarea lor bomba ca un mijloc de a avansa etapele și blast lucruri pentru a atinge obiectivele. Pentru acei jucători care caută o experiență asemănătoare cu titlurile Super Bomberman, modul de luptă pentru multiplayeri este un semn al ratelor mai vechi.

În Bomberman 64, Bomberman, cu ajutorul unui ajutor misterios numit Sirius, trebuie să împiedice răul Altair să cucerească Planeta Bomber. Altair călătorește de pe planetă pe planetă, drenând energia de pe planetă pentru a-și forța arma, Omni Cube. Bomberman trebuie să progreseze prin intermediul a patru lumi cucerite anterior de Altair, care sunt acum atașate la baza sa mobilă, înainte de a-l lua pe Altair în Cetatea Neagră.

Bomberman 64 are nivele expansive

Bomberman 64 menține multe elemente similare din jocurile originale. Bomberman poate pune bombe sau le poate lovi în linie dreaptă. De asemenea, el poate ține și arunca bombe și le poate încărca pentru a le oferi o zonă de explozie mai mare. Bomberman nu poate sari, dar poate "sari de la bombe", ceea ce implica plasarea unei bombe sub o margine si caderea pe ea. Acest lucru îl va da înapoi și îl va lăsa să treacă peste lacune. Bombele pot fi deasemenea stivuite unul peste altul, care pot fi folosite împreună cu saltul bombei pentru a traversa prăpastia de sus.

<p data-right-indent = "0" date-left-indent = Există mai multe power-up-uri care pot fi găsite în fiecare nivel, toate acestea fiind văzute în alte titluri Bomberman.

Extra Bombs: Permite Bomberman să aibă o bomba suplimentară activă. Gama extinsă: sferice) gama de explozii de bomba.Remote Bombs: Lăsați Bomberman locul bombe care explodează numai atunci când a declanșat.Super Bombs: Creste puterea explozivă a bombelor Bomberman, astfel încât acestea să poată distruge prin mai multe materiale <p data-dreapta-indent = "0" date La debutul jocului, jucătorii pot alege oricare dintre cele patru lumi diferite de explorat, fiecare având mai multe nivele în care jucătorii trebuie să folosească abilitățile lui Bomberman de a rezolva puzzle-uri și obstacole clare pe măsură ce se îndreaptă către următoarea zonă. În mijlocul fiecărei lumi, va exista o luptă sub-șef care se va desfășura ca și titlurile mai vechi ale lui Bomberman. La sfârșitul fiecărei lumi, jucătorii se vor confrunta cu un șef unic. După ce cele patru lumi inițiale au fost șterse, lumea finală este deblocată.

<p data-right-indent = "0" date-left-indent = "0" jucătorul poate colecta. Ele pot fi găsite în zone secrete sau prin îndeplinirea anumitor obiective în fiecare nivel. În luptele sefului, ele sunt câștigate prin distrugerea sefului în anumite moduri. Pentru jucătorii care merg în plus și descoperă fiecare carte de aur (100 total), ei vor fi prezenți cu o lume secretă, ascunsă după cetatea neagră. Bomberman 64 are patru lumi care pot fi jucate in orice ordine, un "bomberman" finală ", care poate fi atinsă numai după finalizarea celor patru originale, și o lume secretă care este deblocată dacă jucătorul găsește toate cele 100 de cărți de aur. Fiecare lume are un sub-șef, care este, de obicei, unul dintre slujitorii lui Altair și un șef final.

Green Gardens: Cea mai simplă lume și este destinată să fie prima dată jucată. În primul nivel al acestei lumi servește ca un tutorial, iar Sirius explică cum se joacă jocul. De asemenea, el apare ca sub-șeful acestei lumi. Blue Mountain: O lume bazată pe apă, care altfel este destul de asemănătoare cu Green Gardens. Artemis este sub-șeful acestei lumi. Muntele Roed: O lume bazată pe lavă. Orion este sub-șeful, care scapă când Bomberman îl învinge. Seful final este un aparat mobil cum ar fi Hades, care este controlat de Orion. Ghețarul alb: o lume cu zăpadă și gheață, cu Regulus ca sub-șef. Regulus, ca și Orion, scapă după luptă. Cetatea ceață: Lumea finală non-secretă, acasă la Altair. După ce a fost învins de Bomberman, Regulus se întoarce pentru a salva Altair, iar Bomber Planet este salvat. Palatul Rainbow: adevărata lume finală, accesibilă după ce a câștigat toate cele 100 de cărți de aur. Este descoperit că Sirius este dușmanul real, iar el este șeful final al acestei lumi. Acest joc a fost destul de bine primit de către critici și consumatori și a fost considerată a fi o tranziție solidă de la 2D la 3D pentru franciza Bomberman. Bomberman 64 a deschis porțile pentru încă două continuări pe Nintendo 64: Bomberman Hero și Bomberman 64: Al doilea atac.

Extra

Serie Bomberman
Producator Hudson Entertainment, Inc.
Distribuitor Nintendo
Teme Fantasy Sci-Fi

Asemanatoare

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Bomberman 64