Descriere
Core Crisis: Final Fantasy VII nu folosește sistemul de lupte tipic găsit în jocurile Final Fantasy și optează în schimb pentru un sistem de luptă mai asemănător cu cel din Royal Hearts și Kingdom Hearts II. Un meniu din colțul din dreapta jos al ecranului afișează opțiunile dvs., compuse dintr-o comandă de atac, un link către un meniu de elemente și atacurile pe care le puteți efectua în funcție de materia pe care ați atribuit-o. În timp ce vă luptați, în partea din stânga sus a ecranului, există o componentă asemănătoare mașinii-slot numită DMW sau "Digital Mind Wave". Dacă se vor potrivi chipurile celor trei caractere sau cele ale summonului, veți efectua pauza limită atribuită acelui caracter / chemare, de exemplu "Healing Wave" sau "Megaflare" de la Bahamut. Un număr de până la 7 însoțește fiecare față de caractere, iar dacă trei 7 sunt potrivite, Zack se va ridica. Dacă apar 2, 3, 4 sau 5, atunci materia din acel slot va fi egalizată, de exemplu dacă aveți Firaga în Slot 3, dacă primiți două 3, Firaga se va ridica în sus.
Ca membru al SOLDIER din clasa I, Zack este adesea trimis în misiuni pentru a investiga diverse evenimente. Aceste misiuni sunt opționale jucătorului, dar dacă jucătorul le completează, ele vor fi recompensate cu un element sau cu un partener
Extra
Serie | Compilation of Final Fantasy VII |
---|---|
Producator | Square Visual Works |
Distribuitor | Square Enix |
Moduri de joc | Single Player |
Limba | Engleză |
Teme | jRPG science fiction Action Fantasy TPP action RPG Sci-Fi |