Exploding Fist + Box Art

Exploding Fist +

Commodore 64 ZX Spectrum

Gen: Acțiune

Data lansare: 31 Dec 1988

Descriere

Efectuarea unui cartwheel (C64)

Exploding Fist + a fost dezvoltat de compania electronică de jocuri Beam Software din Australia și publicată de Firebird Software în 1988. A fost disponibilă doar pentru computerele de acasă pe 8 biți Commodore 64 și ZX Spectrum. Acest joc nu este atât de mult o continuare a francizei Fist ca o actualizare a versiunii originale "The Way of the Exploding Fist" (la rândul său, bazat pe moneda hit-kar Karate Champ), care a fost lansat înapoi în august 1985 și a dat naștere arta martiala. Ca și în Karate + International System 3, jucătorul are de această dată în loc de un singur adversar pentru a face față simultan cu doi combatanți. Scopul jocului este să se ridice prin dans (nivelurile de competență ale karate-ului) pentru a atinge cel mai înalt nivel de calificare al danezului 10. După încărcarea unui demo pe ambele versiuni de pornire ale jocului și trei karatekas controlate de calculator pot fi urmărite în acțiune. De acolo jucătorul poate începe un joc "real". În jocul C64, până la doi jucători umani pot participa simultan la un meci în care ambii își controlează luptătorii numai cu joystick-uri. În versiunea ZX Spectrum, până la trei jucători umani se pot alătura luptelor care controlează luptătorii fie cu joystick-ul, fie cu tastatura. Pornind ca novice (ZX Spectrum)

Fundalul luptelor rămâne întotdeauna același, o simplă scenă de stradă americană, completată cu un bar în stil vegas și cu semne de neon. Cei trei luptători se disting unul pe celalalt pe ZX Spectrum de cap de baseball, barbă și bandă de susținere, iar pe C64 numai de culorile hainei. Obiectul jocului este de a deveni un dan dan 10 prin câștigarea a două bouts per dan. Prin urmare, sunt disponibile 16 mișcări standard (opt cu butonul de foc apăsat și opt fără), cum ar fi pumnul obișnuit, lovitura mare, lovitura la mijloc, rață, lovitură de spin, lovitură de gleznă, lovitură spate, lovitură mică, lovitură mică, jab sau chiar un cartwheel care este bine pentru a ieși din necaz.

Bouts sunt jucate sub o limită de timp - 30 secunde în versiunea C64 și 60 secunde în ZX Spectrum. Punctele de lovitură sunt acordate atunci când un luptător aruncă o lovitură asupra altui. O lovitură precisă și puternică împotriva corpului sau a capului adversarului, cum ar fi "Roundhouse" sau "Flying Kick", câștigă jucătorului două puncte de lovitură, în timp ce loviturile simple împotriva altor părți ale corpului adversarului sunt acordate doar cu un singur punct de lovitură. În cazul în care timpul este de până la cei doi jucători cu cele mai multe puncte de succes, mergeți la următoarea rundă sau se încheie automat în cazul în care un luptător câștigă puncte maxime de victorie (6 puncte de lovit pe C64, 8 puncte de hit pe ZX Spectrum) p> Stadiul bonusului (ZX Spectrum)

La fiecare două runde există o etapă bonus pentru fiecare jucător uman care a supraviețuit rundei primare. Pe C64, jucătorul direcționează o mână la stânga și la dreapta și aruncă cuțite la ninja care avansează pe jucător de pe o alee. Pentru fiecare lovitură de ninja, jucătorul câștigă 100 de puncte, dacă un ninja se apropie prea mult, etapa bonusului se termină. Pe ZX Spectrum, un cursor este folosit pentru a direcționa shurikens în capete dragon care se ridică din ferestre și uși pe o alee întunecată. 250 de puncte sunt obținute în versiunea ZX Spectrum pentru fiecare lovitură, dar dacă un cap de dragon nu este lovit la timp, acesta va fugi la jucator, iar scena bonusului sa terminat.

Extra

Serie Fist
Producator Krome Studios Pty Ltd.
Distribuitor Firebird Software Ltd.
Teme Martial Arts

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Exploding Fist +