Descriere

Final Fantasy IV (lansat inițial ca Final Fantasy II în afara Japoniei), este un RPG de consolă în seria Final Fantasy, publicată inițial de Square în 1991. A devenit rapid un favorit al fanilor, un factor care a alimentat câteva remake-uri jocul care a fost creat până în prezent. Prima apariție a jocului a fost pe Super Nintendo Entertainment System și a fost lansată de două ori în Japonia și o dată în SUA: Versiunea americană a fost făcută în mod deliberat mai ușor, iar piața japoneză ar primi mai târziu aceeași versiune cu subtitlul "Easy Type" după original. Piața a capitalizat ulterior popularitatea crescândă cu porturile de pe Sony PlayStation și Game Boy Advance și în 2008, aproape două decenii după lansarea originală, a fost dezvoltat un remake complet revizuit pentru Nintendo DS.

jocul a avut atât succes critic cât și comercial. De asemenea, a avut un impact direct nu numai asupra jocurilor Final Fantasy, ci asupra RPG-urilor, în general, cu introducerea unei povestiri conduse de interacțiunile de caractere și de caractere, precum și de utilizarea noilor mecanisme de gameplay, cum ar fi sistemul Active Time Battle. Final Fantasy IV a folosit de asemenea Modul 7, care a permis ca mediile 2D să fie rotite și vizualizate într-un mod care a dat impresia de 3D. Muzica a fost compusa de Nobuo Uematsu.

O continuare, Final Fantasy IV: The After Years, a fost lansata pentru telefoane mobile in 2008 si pe WiiWare in 2009.

Final Fantasy IV permite jucătorului să preia controlul unei petreceri, condusă de protagonistul Cecil Harvey. De-a lungul jocului, partidul explorează orașe și temnițe pentru a progresa povestea. Locațiile individuale sunt legate între ele într-o lume înconjurătoare, pe care jucătorul o poate traversa pe jos, deși până la sfârșitul jocului există o navă plutitoare și un număr de aeronave diferite pentru a ajunge mai repede peste lumea din jur și pentru a traversa pistele și oceanele.

Întâlniri aleatorii populează lumea exterioară și temnițele. Când jucătorul este întâlnit de unul, partidul este aruncat într-o bătălie împotriva a până la cinci dușmani. Câștigarea bătăliei răsplătește petrecerea cu puncte de experiență, gil și, ocazional, un articol abandonat. Gil este moneda jocului și este folosită în magazine pentru a cumpăra noi arme, armuri sau alte obiecte în orașe, în timp ce prin acumularea de puncte de experiență, un personaj poate câștiga un nivel și, ulterior, poate obține un impuls în statistici. Partidul se va întâlni, de asemenea, șefii de-a lungul jocului, care sunt adesea mai greu de înfrânat decât dușmanii obișnuiți din întâlniri aleatorii, deoarece de obicei au mai multe sanse și atacuri mai puternice.

Orașul Baron (SNES) În afară de luptele prin temnițe, există, de asemenea, un număr mare de castele, orașe și sate care de obicei includ mai multe NPC, un han (unde petrecerea se odihnește noaptea pentru o mică taxă) și câteva magazine. Progresul poate fi salvat în permanență fie în spațiul din întreaga lume, fie în locuri de salvare împrăștiate în puțuri sau, mai rar, în orașe. Remake-ul DS include o caracteristică portabilă pentru salvarea rapidă care permite salvarea playerului în orice moment, dar odată ce acest fișier rapid este încărcat, acesta este șters. Deși Final Fantasy IV are douăsprezece playab

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Final Fantasy IV