Ganbare Goemon 3: Shishijyuurokubei no Karakuri Manji Katame Box Art

Ganbare Goemon 3: Shishijyuurokubei no Karakuri Manji Katame

Super Nintendo Entertainment System

Gen: Acțiune

Data lansare: 16 Dec 1994

Descriere

Ganbare Goemon 3: Shishijyuurokubei nu Karakuri Manji Katame este al treilea joc Super Gooon Super Gamble (de 5) și cel de-al doisprezecelea. Plângerea se referă la Omul Înțelept, la geniul lecheros care a construit Sasuke și celelalte păpuși mecanice ninja (Katakuri), care descoperă un mijloc de a călători în viitor pentru a lovi pe fetele japoneze moderne. În timp ce în viitor, el este luat ostatic de o călugăriță familiarizată și este de până la Goemon, Ebisumaru, Sasuke și noul Yae care se poate juca după el după el. Goemon's enormous robot doppelganger Impact este, de asemenea, un aspect. Jocul este primul din seria Goemon pentru a elimina structura de scenă a jocurilor anterioare, în care jucătorul ar avea o "scenă de aventură" în care Goemon și co. explorați secțiunile din lumea întreagă și apoi o "etapă de acțiune" care a avut un joc mai larg 2D side-scrolling platformer. Lumea exterioară este acum mult mai mare și interconectată, iar intrarea în anumite zone duce la etapele de acțiune ale acestora.

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Ganbare Goemon 3: Shishijyuurokubei no Karakuri Manji Katame