Getaway! Box Art

Getaway!

Atari 8-bit

Gen: Racing

Data lansare: 31 Dec 1982

Descriere

Programat de Mark Reid, Getaway! este în multe privințe o reminiscență a jocurilor de crimă mai târziu, cum ar fi Grand Theft Auto. Jocul a fost dezvoltat, de asemenea, curând înainte de lansarea lui E.T. pentru 2600, care ar semnala unul dintre ghilimelele de moarte pentru industria jocurilor video de acasă la acea dată, distrugând orice speranță pentru jocul lui Mark Reid, care a fost atins de unii ca următorul mare joc pentru Atari.

În timpul dezvoltării, Mark Reid a neglijat eliminarea muzicii licențiate pe care o folosea în joc, a fost nevoită să creeze o melodie de la zero înainte de expediere. Obiectul pentru jucători este de a se deplasa în întreg orașul, evitând poliția capturați, în timp ce adunați cât mai mult pradă posibil și păstrați-i în ascunzătoarea lor. Activitatea poliției crește atunci când jucătorii iau mai multe ținte mai mari, inclusiv vagonul blindat, care are una dintre cele mai mari recompense în numerar. Sirena poliției devine și mai tare, pe măsură ce poliția se apropie mai mult, permițându-vă să estimați unde sunt. Orașul în care se desfășoară jocul este împărțit pe mai multe hărți, în total 36 de ecrane, conectate printr-o serie de drumuri. Există mai multe repere non-interactive în oraș, dar stațiile de benzină servesc efectiv scopului de a menține vehiculul în funcțiune. Jucătorii încep cu nici un ban, cu scopul de a urmări obiecte speciale pentru a fura, urmat de lovirea vanului blindat pentru a termina nivelul. În primul nivel este nevoie doar de urmărirea căruciorului blindat și de lovire, dar după aceea, șoferul trebuie să găsească obiecte ascunse în întregul nivel. Dacă vanul este lovit înainte de găsirea obiectelor, acest lucru este bine, dar jucătorul trebuie să găsească mai întâi obiectele pentru a ajunge la nivelul următor. Pe măsură ce dificultatea crește, vor apărea mai multe semne de stop (vă pierdeți banii dacă executați aceste semne, dar, așa cum se spune în instrucțiuni, este mai bine să rulați un semn de oprire decât să fiți prinși), iar poliția va începe să arunce bariere pentru a împiedica progresul jucătorului, făcând jocul mai mult ca un labirint, în timp ce agresiunea și AI ale polițiștilor sunt, de asemenea, sporite, reducând abilitățile jucătorilor de a le evita.

Extra

Distribuitor Atari Program Exchange
Teme Crime

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Getaway!