Guild Wars: Factions Box Art

Guild Wars: Factions

PC

8/10 din 2 voturi

Gen: Acțiune

Data lansare: 28 Apr 2006

Descriere

Guild Wars: Factions, deseori denumit simplu Factions, este a doua campanie și prima expansiune în franciza Guild Wars. Spre deosebire de majoritatea pachetelor de expansiune, Factions funcționează ca un joc independent și nu necesită ca originalul să îl joace. Pentru informații despre modul de joc Guild Wars și clasele de caractere ale personajelor, mergeți aici. Templul de recoltare În ultima zi a Festivalului de recoltare, Shiro Tagachi, garda de corp imperială a împăratului, a asasinat împăratul la Templul de recoltă speriat. Curând mai târziu, clopotele de război au început să sune, iar armatele fracțiunilor Cantha, Kurzicks și Luxons au luat cu asalt templul și l-au învins pe Shiro. Cu toate acestea, înainte de a trece, Shiro și-a folosit toată puterea sa rătăcită pentru a evacua sufletul împăratului. Moartea lui Shiro a devenit "jadul vântului" - un val cataclismic de energie care a transformat copaci, animale, oameni și apă deschisă în piatră și cristal. Acum, după două secole mai târziu, Shiro sa întors la Cantha cu o nouă amenințare - ciumă care va infecta orice om și îi va transforma într-un monstru din armata lui Shiro. Fracțiunile aliate de la Kurzick și Luxon sunt în război constant. Aici începe călătoria voastră. Pentru a opri ravagarea de a se răspândi, a alia și a unifica armatele Kuzick și Luxon și a opri Shiro să preia Cantha. În timp ce Guild Wars inițial a introdus sistemul Guild în funcție de care jucătorii puteau organiza, Factions a adus cu el sistemul Alianței, un fel de breaslă pentru bresle. Cu acest nou sistem, fiecare bresle are capacitatea de a găsi o alianță, care să le permită să invite până la 9 alte bresle într-o asociație loose. Fiecare jucător al fiecărei bresle dintr-o alianță poate conversa cu colegii lor în chat alianță, care funcționează în mod similar cu chat-ul de bresle, cu excepția domeniului său de aplicare mai larg. Jucătorii pot călători liber, de asemenea, printre toate sălile de bresle din acea alianță, la fel cum ar călători singuri. Acest lucru înseamnă că breslele colegilor lor nu trebuie să plătească onorariile mici asociate cu acordarea permiselor de oaspeți aliaților lor pentru a se juca cu ei și, de asemenea, permite întregii alianțe să utilizeze în mod liber NPC-urile disponibile pentru colegii lor. În cele din urmă, în funcție de faptul dacă alianța este asociată cu Luxonii sau cu Kurzicks, jucătorii pot dona tipul corect de puncte de fracțiune, pentru a spori întreaga poziție a Alianței cu acel grup. Alianțele cu cele mai multe puncte de fracțiune pentru grupul lor sunt apoi controlate de orașele tot mai mari din Cantha. În ceea ce privește cifrele, Alliance Battles reprezintă cea mai mare formă de PvP în toate Guild Wars. Echipe de 12 jucători aliniate fie la Luxon, fie la Kurzicks, se confruntă cu împingerea frontierei Kurzick-Luxon pentru grupul pe care îl reprezintă. Jucătorii se alătură acestei competiții formând grupuri de 4 jucători, dintre care trei sunt selectate pentru fiecare parte în mod aleatoriu. Pentru a câștiga o bătălie și, astfel, a avansa frontiera, cele două părți se cer între ele la 500 de puncte. Uciderea unui jucător al alinierii opuse dă 1 punct, dar mai are și un singur altar pentru câteva secunde. Întrucât metoda din urmă conduce în mod clar la o acumulare mai rapidă de puncte, acest lucru înseamnă că jocul se învârte în mare măsură în jurul limitelor de acoperire și deținerea celor 7 Altare găsite pe fiecare hartă. Victorie este, de asemenea, acordată instantaneu dacă o parte deține toate cele 7 Sfinte pentru un minut consecutiv, deși acest lucru este în mod evident un mod mult mai dificil și mai rar de câștigat. Odată ce o parte câștigă un număr covârșitor de jocuri împotriva celeilalte, granița este avansată și harta se schimbă. Hărțile găsite mai adânc pe teritoriul Kurzick sau Luxon acordă bonusuri inerente părții pierdute, ceea ce duce frontiera pentru a se deplasa înainte și înapoi într-un stil "baldachin". Atât jucătorii câștigători, cât și cei care pierd, primesc cantități de fracțiune de la Luxon sau Kurzick, în funcție de partea în care se luptă. Această fracțiune poate fi răscumpărată de jucători pentru abilitățile PvE, suluri de teleportare care acordă acces la temnițe avansate PvE sau Amber / Jadeite care este folosit pentru artizanat. Indiferent de alegerea jucătorului

Extra

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Guild Wars: Factions