Hello Kitty Online Box Art

Hello Kitty Online

PC Mac

Gen: MMORPG

Data lansare: 12 Dec 2009

Descriere

Hello Kitty Online este un joc exclusiv pentru PC, gratuit pentru a juca MMORPG dezvoltat de Sanrio Digital și publicat de Aeria Games în America de Nord. Deși are loc parțial în universul Hello Kitty, este pus și în versiuni stilizate ale locațiilor din viața reală.

A fost lansat în Japonia în primul rând, în iulie '09, și în Europa în septembrie '09. Jocul urmează povestea unui erou care îi ajută pe Hello Kitty și pe prietenii săi să se trezească dintr-un somn veșnic și profund, pentru a se confrunta cu o "putere misterioasă și răutăcioasă". Alte personaje din francizele lui Sanrio apar, de obicei, ca niște căutători, cum ar fi Keroppi și Badtz-Maru. Lumea lui Hello Kitty este portretizată cu sprite de două dimensiuni și este privită dintr-o perspectivă izometrică de sus în jos . Culorile sunt luminoase și pline de bucurie. Iconic personajele Sanrio sunt desenate cu o atenție îndrăgită de detalii. Deși este o caracteristică frecvent solicitată, jucătorii nu pot juca ca personaj al universului Sanrio, cum ar fi Hello Kitty.

În schimb, jucătorii sunt rugați să creeze propriul lor caracter uman, conceput cu estetica drăguță a universului Hello Kitty. Opțiunile de îmbrăcăminte și păr sunt foarte limitate, deoarece Hello Kitty Online funcționează pe modelul de microtransacție, iar jucătorii sunt încurajați să urmărească obiectele de la mall pentru a se personaliza. Odată ce personajul este creat, jucătorul ajunge pe calea navei și primește prima misiune, pentru a curăța diverse obiecte din plante și pentru a combate melcii cu scoici roz luminoși.

În mod surprinzător, HKO include multe caracteristici bogate care pot fi descrise ca capse în genul MMO. Jucătorii câștigă experiență, obiecte de artizanat și misiuni complete. Cu toate acestea, ținând cont de gusturile femeii demografice care gravitează la Hello Kitty, violența este menținută la minimum. Jucătorii nu pot muri - în cazul în care se epuizează de puncte de lovitură, aceștia nu mai reușesc. Limba proastă nu este permisă, iar scrierea questurilor este păstrată adecvată copiilor. Cea mai mare experiență în joc este câștigată prin colectarea de obiecte, nu de la luptă.

Deoarece colectarea resurselor este o abilitate atât de importantă pentru jucător, este împărțită în trei tipuri primare - tăierea lemnului, adunarea, plantarea și mineritul. Deoarece un jucător poate alege doar o abilitate primară și secundară, aceasta îi obligă pe jucători să facă schimburi între ele pentru a desăvârși obiecte de nivel înalt și căutări complete. Sistemul crafting este de asemenea împărțit în patru subtipuri - unelte și arme, îmbrăcăminte, gătit și mobilier.

Jucătorii din Hello Kitty Online își pot construi propria casă și o pot decora. Opțiunea de a construi o casă are o recompensă de căutare și are resurse masive. Jucătorii își pot construi, de asemenea, propria fermă și reprezintă o modalitate excelentă de a genera venituri în joc. Jucătorii pot cultiva și le pot vinde. În timp, jucătorii pot cumpăra ferme frumoase.

Jucătorii pot, de asemenea, să păstreze animalele de companie în Hello Kitty online. În cazul în care "clobbering" monștri, ocazional o carte rară scăzută. Un jucător poate folosi cardul pentru a obține ajutor de la creatură, făcând animalul de companie al jucătorului. Animalele de companie pot fi folosite pentru a ajuta la transportarea mai multor obiecte, la alinarea caracterului pe care îl joacă și pentru a le ajuta să colecteze resurse. Animalele de companie câștigă experiență și nivel, împreună cu personajul tău.

Combaterea în Hello Kitty este, de asemenea, menținută cât mai non-violent posibil. Jucătorii pot ucide dușmani suficient de mult pentru ai pedepsi pentru căutări, dar este imposibil să-i omorâți. Jocul împotriva jucătorului nu există, iar interacțiunea socială se bazează pe cooperare și discuții. Arme tradiționale cum ar fi săbii și cuțite nu există în Hello Kitty Online. În schimb, obiecte precum umbrele și baghete magice sunt folosite pentru a "cioplirea forțele răului".

Locațiile din Hello Kitty Online sunt instanțiate, ceea ce înseamnă că doi jucători din aceeași locație nu s-ar putea vedea unul pe altul. Acest lucru face ca caracteristicile rețelelor sociale să fie mai critice, astfel încât prietenii să se întâlnească reciproc.

Pentru a încuraja interacțiunea socială cu alți jucători, se utilizează un sistem economic bazat pe "puncte de loialitate". Jucătorii câștigă puncte din activități sociale precum blogging-ul și prietenii în joc. Aceste puncte pot fi cheltuite la mall pentru a cumpăra obiecte. O modalitate mai rapidă de a cumpăra articole este cu "Puncte Aeria", care pot fi obținute cu un card de credit.

Jocurile destinate adolescentei-fată demografică tind să scape de atenția presei de jocuri video mainstream. Site-uri precum IGN și Gamespot nu au revizuit jocul final.

Cu toate acestea, beta-ul închis a adunat o mână de feedback de la câțiva jucători și mass-media. Feedback-ul a fost mixt, dar mai ales pozitiv. Revista IGN.com a beta-ului a concluzionat că "Hello Kitty Online se transformă în a fi un pr

Asemanatoare

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Hello Kitty Online