iS: Internal Section Box Art

iS: Internal Section

PlayStation

Gen: Shoot 'Em Up

Data lansare: 28 Jan 1999

Descriere

La sfârșitul anilor '90 Squaresoft a publicat o varietate de titluri în afara genului RPG pentru care erau cunoscute, inclusiv jocurile de curse și de fotografiere. Secțiunea internă a fost una dintre titlurile unice pe care compania nu le-a publicat niciodată în afara Japoniei după lansarea sa inițială pe 28 ianuarie 1999. Similar lui Tempest, jucătorul preia controlul unei "nave" poligonale nedescriptibile care alunecă în jurul peretelui interior a unui tub. Cu toate acestea, spre deosebire de Tempest, poziția ecranului jucătorului rămâne blocată în centrul fundului ecranului, astfel încât să fie mai puțin dezorientantă. Pe măsură ce dușmanii și obstacolele se apropie, jucătorul se poate deplasa la stânga și la dreapta pentru a alinia fotografii sau a le evita, respectiv. Datorită designului său experimental și neliniar, secțiunea internă permite jucătorului să joace nivelurile în ordine sau să practice orice nivel imediat de la ecranul de pornire. Nivelurile sunt împărțite în 4 faze, timp în care jucătorul poate câștiga puncte eliminând fiecare inamic din fiecare val. Unele valuri constau din panouri indestructibile pe care jucătorul trebuie să le evite, iar un mini-șef va ataca. După ce jucătorul a ajuns la terminal, o luptă de sef urmează, urmată de o rundă de bonusuri scurte în care jucătorul poate colecta bile multi-colorate. Interesant este ca jocul permite jucatorului sa circule intre 12 tipuri diferite de focuri bazate pe zodia chineza fara a necesita nici un fel de power-up-uri sau "picaturi". Fiecare este numit după zodiacul său asociat (cal, șarpe, dragon, maimuță etc.) și are propriul stil și model unic. De exemplu, "șobolanul" este o simplă lovire rapidă a focului, în timp ce "pasărea" arată mai mult ca bumerangii care trag spre stânga și spre dreapta și se încrucișează mai departe. Shotul "șarpe" este un laser lung care nu se întrerupe și care țese în jurul tubului până când se conectează cu ceva. "Dragonul" împușcat este un mic fan al focului care poate absorbi gloanțele inamice. Deoarece jucătorul nu trebuie să aștepte să folosească toți zodiacii, jocul pare să încurajeze experimentarea și, pe măsură ce treceți prin ele, nava voastră se transformă în forme diferite. Cu experiență, jucătorul ajunge să recunoască ce zodiac este cel mai bun pentru a scoate anumite tipuri de inamici. Jucătorul poate utiliza, de asemenea, un număr limitat de "eraseR" -uri, atacuri bombă inteligente care elimină tubul de orice inamici și de incendiu. Fiecare nivel se termină cu un șeful, perspectiva schimbându-se dintr-un tub într-un inel orizontal plat care înconjoară șeful. Nava jucătorului rămâne îndreptată direct către șeful său, dar se poate deplasa în jurul acestuia în 360 de grade pentru a evita un incendiu sau pentru a încerca să se alinieze cu punctul slab al sefului. Șefii pot fi destul de provocatori, deoarece nu puteți să vă deconectați de la cerc și puteți fi ușor prinși de focul inamic. Secțiunea internă rulează la 60 fps și prezintă forme abstracte, luminoase și colorate. Este utilizată o combinație de poligoane plane și fără texturi, care pulsază și schimbă culoarea cu muzica creând efectul unui caleidoscop psihedelic similar cu Rez. Unii dintre șefi sunt texturați, de exemplu unul dintre ei este (destul de ciudat) un ziar. Muzica este destul de standard, dar se potriveste cu chestii techno / electronica, si ca Ridge Racer, cd-ul de joc poate fi schimbat pentru orice cd-uri de muzica alese dupa ce a fost incarcat. Grafica va reacționa diferit la muzică pe baza ritmului său.

Extra

Producator Positron Co., Ltd.
Distribuitor Squaresoft
Teme Cyberpunk Sci-Fi Abstract

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru iS: Internal Section