Jeff Wayne’s The War of the Worlds Box Art

Jeff Wayne’s The War of the Worlds

PC

Gen: Strategie

Data lansare: 15 Jan 1999

Descriere

Războiul lumii lui Jeff Wayne este o strategie / RTS dezvoltată de Rage Games Ltd. și publicată de GT Interactive și a fost lansată alături de un joc de shooter PlayStation, cu același nume, de la Pixelogic Limited (studio care a dezvoltat și The Italian Criminal Killer). Jocul sa bazat pe povestea clasică a lui HG Wells Sci-Fi despre un atac al marțienilor asupra Angliei din secolul al XIX-lea (mutat în jurul primei război mondial în adaptarea jocului) și, de asemenea, pe adaptarea muzicală a conceptului muzical de către muzicianul progresist Jeff Wayne. În Europa a fost lansat la a 100-a aniversare a cărții lui HG Well și a 20-a aniversare a albumului lui Jeff Wayne. Jocul a fost unic în sensul că a fost una dintre primele jocuri neliniare de strategie / jocuri RTS vreodată a făcut și un joc de strategie timpuriu pentru a adopta grafică 3D. Jocul a fost un singur jucator numai la lansare, un patch care ar permite un mod multiplayer a fost anuntat, dar nu a fost lansat niciodata, dar a fost descoperita o modificare a registrului care a permis un mod multiplayer rudimentar in versiunea cu amanuntul

Jocul a permis jucătorilor să aleagă să joace ca oameni sau marțieni în modul principal de campanie. Nu au existat misiuni stabilite, în locul jucătorului i sa prezentat "Harta de război" a Angliei și scopul era să cucerească toate cele 30 de sectoare ale hărții. Sectoarele ar putea fi atacate în orice ordine, deoarece jocul era complet neliniar. Oamenii au controlat mai mult harta de la începutul jocului, dar cilindrii marțiști s-ar arunca în diferite sectoare în diverse puncte, dând armatelor marțiene și oamenilor mai mult o provocare. Nu a existat o colecție de resurse în Războiul Lumilor, în schimb fiecare sector avea o anumită cantitate de resurse (cărbune, fier, oțel pentru oameni, de exemplu), iar o parte din strategia jocului era de a construi clădiri care să valorifice privind resursele sectorului. Construirea unei clădiri care să necesite cărbune într-un sector cu cărbune redus ar face clădirea extrem de ineficientă, de exemplu. Trimiterea unităților jucătorului într-un sector neutru ar da controlul fracțiunii sectorului în timp ce se va muta într-un sector ocupat trebuia să treacă jocul în "harta bătăliilor" unde a avut loc porțiunea RTS a jocului, cu scopul de a elimina forțele fracțiunii opuse. Oamenii aveau unități mai slabe, dar costul lor de a produce era mult mai mic decât marțienii și, de asemenea, au fost produși în număr mai mare (A fost posibil să existe sute de unități luptând într-un singur sector). Unitățile omenești au constat în tancurile de epocă din timpul Primului Război Mondial, arme de foc și pistoale antiaeriene, bombe, buldozere și, de asemenea, nave de luptă feroce, care au fost extrem de eficiente atunci când au atacat sectoarele marțiale din zona de coastă. Unitățile marțiene au fost extrem de avansate și mai puternice, dar au fost produse una câte una pentru un cost mult mai mare. Principala unitate marțiană a fost Walker-ul trepiedului și variațiile sale. Trepiedul era înarmat cu o rază de căldură și cu grenade otrăvitoare de fum negru. Martienii aveau de asemenea unități ca Xeno-Telepath, care puteau controla mințile unităților inamice. Deoarece jocul se baza nu numai pe cartea lui HG Wells, ci și pe adaptarea muzicală din 1978, nu ar trebui să fie o surpriză că jocul a avut o coloană sonoră fantastică, produsă de Jeff Wayne însuși. Wayne (alături de grupul de house / trance Max Mondo) a remixat și a reîncărcat peste 45 de minute albumul său "War of the Worlds" pentru scorul jocurilor, oferind originale rock progresive o senzație de techno / electronică.

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Jeff Wayne’s The War of the Worlds