Descriere

Prima dintr-o serie de Might & Titlurile Magic RPG, Secret to the Inner Sanctum ar introduce o lume deschisă, neliniară jucătorilor, în căutarea unor căutări, a luptat cu creaturi teribile și a explorat lumea vastă pusă la picioarele lor. Acesta este considerat un crainic de dungeon de pionierat din anii optzeci și a introdus câteva caracteristici inovatoare care ar ajuta la construirea fundației pentru cei care se găsesc în titluri cum ar fi seria Bethesda Elder Scrolls. După cum a fost popular la acea vreme, multe dintre convențiile sale apar pe baza conceptelor elaborate în cadrul regulii Dungeons and Dragons stabilită de TSR. Jocul a fost, de asemenea, remarcabil pentru includerea unei hărți mari de culoare a lumii din Varn. Copiile originale în cutie ale jocului, așa cum au apărut pe computerele personale, nu s-au lăudat despre o poveste și în schimb l-au enigat pe jucători publicând ceea ce a oferit prin provocarea lor cu 200 de monștri, 94 de vrăji diferite și 250 de magie, toate împrăștiate lumea din Varn. Numai până la oarecum mai târziu în joc, în timp ce jucătorii continuau să exploreze lumea pe care o poveste reală a început să o formeze în jurul "Secretului" care se referea la titlu, împreună cu o încercare de a captura un criminal care a scăpat. Deși jocul a apărut dedicat săbilor și vrăjitorilor tradiționali, ar scădea și elementele de ficțiune științifică, care ar deveni parte a seriei extinse, așa cum sa dezvoltat prin urmările următoare. Modul de joc a fost centrat pe o petrecere de șase persoane, cu lumea văzută dintr-o perspectivă de prima persoană, folosind o grafică 3D rudimentară pentru locațiile în aer liber și temnițele interioare. Monștrii împreună cu alte întâlniri au fost afișate ca imagini 2D. Așa cum a fost norma la acel moment pentru mai multe titluri RPG, mișcarea a fost centrată pe o schemă bazată pe rețea, care a însemnat răsucirea la 90 de grade și mișcarea pe patrat înapoi sau înapoi. Jocul a fost, de asemenea, considerat destul de detaliat, precum și dificil. Jucătorii au fost obligați să mențină un stoc de mâncare pentru a putea să se odihnească în afara unui loc pentru a-și recâștiga puncte de vânătoare și de vrăjitorie. Deschiderea ușilor închise deschise ar duce adesea la capcană dacă nu ar fi dezarmat. Leveling-ul nu a fost automat. Odată ce un personaj a câștigat experiența necesară, trebuie să fie petrecut la un antrenament

Extra

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Might and Magic: Book I