Might and Magic III: Isles of Terra Box Art

Might and Magic III: Isles of Terra

PC Mac Amiga Sega CD Super Nintendo Entertainment System FM Towns TurboGrafx-CD

Gen: RPG

Data lansare: 31 Dec 1991

Descriere

A treia intrare a seriei Might and Magic urmează aceeași formulă pe care au avut-o titlurile anterioare, dar, din punctul de vedere al interfeței sale, se va baza pe formula vizuală care va însoți restul ramurii de joc a rolului de partid a francizei . Jucătorii pot continua să caute quest-uri, să lupte cu creaturi teribile și să exploreze o altă lume vastă așezată la picioarele lor. Ca și în primul joc, Isles of Terra continuă tradiția de a include o hartă completă a culorilor lumea în care se desfășurau jocul (în acest caz, insulele Terra). Pe lângă îmbunătățirile aduse interfeței, a fost creată o nouă opțiune de "evadare" în cadrul jocului numit "Mr. Wizard“. Dacă jucătorul se află pierdut, poate să-și apeleze la serviciile sale și să fie teleportat în orașul lor natal. Costul este, însă, un nivel de experiență. Natura greșită de luptă a seriei continuă cu această intrare, deși în joc au fost descoperite multe puzzle-uri și secrete. Spre deosebire de Might and Magic II, insulele Terra nu oferă o opțiune de a importa personaje de la predecesorul său. Jucătorii încep cu o petrecere cu totul nouă sau cu una pre-construită.

Sub-quest-uri speciale pentru clasele de caractere sunt, de asemenea, incluse în joc pentru a-și îmbunătăți abilitățile. a fost adesea cazul în acest moment cu edițiile legate de PC ale titlului (cum ar fi pe MS-DOS sau Amiga), un număr de elemente au fost incluse în joc pentru a-și îmbunătăți imersiunea:

Un jurnal scris de un din principalele NPC, Corak the Mysterious, care descrie mitologia lumii, cum au ajuns rasele sale, căutarea proprie și originea fiecărei clase în cadrul jocului. O carte de referință rapidă care descrie comenzile de bază, interfața, și lista de spells.The harta a Terra.An aventurier notepad.

Două clase noi, de asemenea, face debutul lor în acest joc: Druid și Ranger.

Cele opt PC-uri implicite ale insulelor Terra tocmai a apărut într-un viitor joc Might and Magic, plasat în același univers, într-un sens, încheindu-și arcul. Ele apar ca "călători" de nivel înalt (venind din spațiu) în introducerea lui Might and Magic VII: pentru sânge și onoare, devenind în cele din urmă aliați / dușmani ai partidului jucătorului. și Magic este un amestec de elemente fantastice și sci-fi, lucru pe care numai jucătorii au descoperit-o odată ce s-au luptat până la sfârșitul titlurilor anterioare doar pentru a descoperi super-știință fantastică avansată în spatele vălului lumii lor respective. Isles of Terra nu este diferit. La sfârșitul lui Might and Magic II, jucătorii descoperă că lumea CRON este de fapt un vas masiv de colonizare spațială dezvoltat de ființe puternice cunoscute doar ca Anticii. Sheltem, totuși, refuză să permită anticilor să populeze CRON conform destinației, văzându-i ca fiind inferiori și decide să o trimită în soare. Insufleți, partidul din acest joc reușește să salveze CRON, deși Sheltem scapă. În Isles of Terra, jucătorii trebuie să pună împreună un partid pentru a opri planul lui Sheltem înainte de a-și încheia căutarea de a distruge acea lume. În ea, ei descoperă că Terra era locul unde navele lui CRON și VARN (lumea celor două titluri anterioare) erau îndreptate pentru ao coloniza. Urmând notele misterioasei Corak, ei descoperă că lumea T

Asemanatoare

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Might and Magic III: Isles of Terra