Myth III: The Wolf Age Box Art

Myth III: The Wolf Age

PC Mac

Gen: Acțiune

Data lansare: 30 Oct 2001

Descriere

Myth III World Map

Eliberat pe 30 octombrie 2001 de Take-Two Interactive sub marca lui GodGames, Mitul III: Epoca Wolf este un joc tactic PC-uri și Macintosh întunecate în timp real, dezvoltat de MumboJumbo, LLC. Este al treilea joc din seria de jocuri de strategie Myth, creată inițial de studiourile Bungie, și primul produs după ce drepturile de franciză au fost transferate companiei Take-Two în urma achiziției lui Bungie de către Microsoft în 2000. Ca și Mitul III este un joc tactic care îi provoacă pe jucători să folosească grupuri relativ mici de unități pentru a depăși forțele inamice mult mai mari, de obicei, profitând de terenuri, formațiuni benefice ale unităților și punctele forte și slăbiciunile inerente ale anumitor unități. Acesta are o campanie bazată pe poveste, concentrându-se asupra faptelor lui Connacht the Wolf, fapte care au fost menționate doar în jocurile anterioare, și o componentă multiplayer cu suport pentru până la șaisprezece jucători simultani, complet atât cu moduri competitive, cât și cu cele cooperative. Una dintre cele mai notabile diferențe dintre Mitul III și precursorii săi este motorul grafic; în timp ce Mitul și Mitul II prezintă spritele bidimensionale în medii tridimensionale, Mitul III utilizează atât unități complet poligonale, cât și un teren. Așa cum a făcut Bungie când au lansat instrumentele de editare Mitul II, Fear and Loathing, MumboJumbo a făcut un efort conștient de a încuraja crearea de conținut suplimentar de utilizator pentru Myth III, prin lansarea aplicației Vengeance, o aplicație menită să ajute jucătorii să creeze propriile lor hărți. Când Bungie Studios a fost achiziționată de Microsoft în 2000, drepturile asupra unor francize, mai ales a lui Myth și Oni, au fost transferate companiei Take-Two Interactive, care deținea acțiuni semnificative în companie la momentul achiziționării vânzare. În timp ce Take-Two a continuat să vândă Mitul II la vânzare cu amănuntul pentru o perioadă de timp, au încredințat, de asemenea, dezvoltatorului nou format MumboJumbo, compus din angajați ex-Ritual și recruți din comunitatea proprie de modelare a lui Myth, cu crearea unui capitol cu ​​totul nou în serie . Înainte de a se soluționa în cele din urmă pe MumboJumbo, însă, Take-Two a oferit oferte de la alți dezvoltatori potențiali interesați de crearea următorului joc Myth, inclusiv unul care dorea să introducă un gameplay mai tradițional bazat pe resurse. În timp ce editorul lor avea opțiunea de a utiliza motorul Halo în două jocuri, ca parte a înțelegerii cu Microsoft, MumboJumbo a ales în cele din urmă să folosească motorul lui Myth II ca bază pentru noul lor joc; când au fost întrebați de ce au trecut de ocazia de a folosi motorul Halo, dezvoltatorii Craig Goodman și Richard Cowgill au menționat că Halo era încă în curs de dezvoltare activă, făcând astfel motorul "o țintă în mișcare". În timp ce Mitul III și-a folosit antecedentul ca bază de cod, motorul a fost modificat dramatic într-un număr de

Extra

Serie Myth
PEGI 18
Producator MumboJumbo, LLC
Distribuitor Gathering of Developers
Moduri de joc Single Player Multiplayer
Limba Engleză
Teme Fantasy Strategy RTS Medieval

Asemanatoare

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Myth III: The Wolf Age