Ogre Battle: The March of the Black Queen Box Art

Ogre Battle: The March of the Black Queen

Wii U Wii PlayStation Saturn Super Nintendo Entertainment System

Gen: RPG

Data lansare: 12 Mar 1993

Descriere

O strategie RPG dezvoltată de Quest. Trebuie remarcat că, în ciuda faptului că a fost primul joc lansat în seria Ogre Battle, este de fapt al cincilea joc în ceea ce privește povestea. Luând loc la douăzeci și patru de ani de la formarea imperiului Zetegenian brutal, poporul vechilor regate trăiește sub persecuție constantă de regimul actual. În calitate de lider ambițios al armatei rebele, jucătorul este însărcinat de vechiul vrăjitor Warren să își adune forțele și să elibereze oamenii de opresiune. Jocul era unic la vremea lui fiind un hibrid ciudat de strategie în timp real și RPG. Jocul progresează liniar (în afară de anumite nivele secrete care nu au fost îndeplinite prin îndeplinirea anumitor cerințe în timpul bătăliei) conducând jucătorul de la o bătălie la alta. Înainte de aceste bătălii, jucătorul își poate administra armata cu o varietate de opțiuni. Cel mai important este formarea de echipe, care sunt create prin gruparea unitatilor. Există o mare varietate de unități, de la maeștrii de păpuși la vârcolaci, precum și de la mai multe unități de eroi speciale (deși multe dintre acestea sunt doar versiuni îmbunătățite ale claselor existente). Squads sunt formate din trei până la cinci unități plasate pe o rețea de trei-trei, plasându-se pe această rețea, dictând acțiunile lor în luptă. Ca și în majoritatea RPG-urilor, unitățile dobândesc experiență și nivel, adesea ducând la cursuri mai avansate. Unitățile pot fi, de asemenea, echipate cu elemente care să le sporească în continuare eficiența. Luptele se desfășoară în timp real pe hărți mari, cu playerul pornind de la baza sa de bază și punând echipajele sale în luptă la un cost. Jucătorul controlează echipele sale prin emiterea de ordine de deplasare pe care le îndeplinesc cât mai bine posibil. Obiectivul este de a ajunge la fortăreața inamicului și de al elibera prin ocuparea acelui spațiu, împiedicând, în același timp, inamicul să ia baza proprie a jucătorului. De-a lungul drumului, orașele pot fi eliberate și pentru a ajuta cauza jucătorului. Orașele oferă informații, unități de închiriat, articole de cumpărat și venituri. Când o echipă de inamici intră în contact cu echipa unui jucător, cele două echipe "luptă" într-o bătălie controlată rapid de calculator. Unitățile din ambele echipe acționează indiferent de acțiunile pe care le impune destinația de plasare a acestora, echipa care suferă cele mai multe pagube sau pierderea unității de lider care este declarată ratată și, ca urmare, este împinsă înapoi pe hartă. Utilizatorul are un control limitat în aceste bătălii, cu doar câteva opțiuni, cum ar fi utilizarea unui număr limitat de carduri de tarot (vrăji magice) sau acordarea AI o anumită rutină de urmat, cum ar fi atacarea liderului. Aceasta continuă până când baza de origine a unei părți este capturată. Povestea este prezentată în timpul bătălilor prin conversații când se întâlnesc anumite echipe (în general, echipa de șefi care ședea pe baza lor) și, de asemenea, prin scene scurte între bătălii. În timp ce jocul este laudat pentru adâncimea sa în ceea ce privește personalizarea este, de asemenea, criticat pentru curba brutală de învățare. Multe caracteristici sunt slab documentate sau explicate, și ca rezultat pot fi descoperite numai prin încercări și erori. Mulți jucători ar progresa involuntar destul de departe în joc doar pentru a-și da seama că forțele sale au fost antrenate necorespunzător și sunt mult inferioare în comparație cu inamicul. Jocul conținea, de asemenea, mai multe finalizări, totuși datorită documentației slabe menționate anterior; În special în ceea ce privește sistemul de reputație și aliniere, mulți jucători ar primi un sfârșit "rău", în cazul în care ei înșiși au devenit tiran însetat de sânge, cu multe dintre personajele pe care le-au întâmpinat complotându-le împotriva lor. Indiferent dacă este vorba despre un fel de comentariu social despre natura războiului sau pur și simplu proiectarea slabă a jocului, nu va mai fi și probabil nu va fi niciodată determinată. În ciuda acestor critici, jocul este iubit de fani pentru adâncimea sa masivă, un farmec amuzant și o poveste bizară. Trupa Queen se spune că a inspirat-o pe Yasumi Matsuno când a creat seria. Referințele la cel de-al doilea album al trupei, Regina II, pot fi văzute în cadrul Ogre Battle: martie a Reginei Negre. Cele mai notabile sunt cântecele Ogre Battle și March of the Queen Negre, care, evident, au servit pentru a inspira numele jocului, să nu mai vorbim Let's Cling Together cu subtitrarea lui Ogre Battle.

Extra

Serie Ogre Battle
PEGI 7
Producator Quest Corporation
Distribuitor Square Enix
Teme Fantasy Anime

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Ogre Battle: The March of the Black Queen