Descriere

Puzzle Puzzle este un joc de puzzle din 1984 creat de Ken Uston în colaborare cu designerii Ron Karr, Bob Polin și Paul Wernick. Ken Uston a fost mai bine cunoscut ca un jucător și strateg de blackjack, dar a fost, de asemenea, un autor al jocurilor video și creatorul Puzzle Panic. Jocul a fost lansat inițial pe Commodore 64 și Atari 400/800 în 1984, dar mai târziu a primit un port MSX în 1986 de către SystemSoft.

Primul ecran într-un joc deja încurcat.

Puzzle Panic este mai mult minigame compilație decât un joc de puzzle definit. Există unsprezece "nivele" diferite care pot fi jucate, fiecare dintre acestea fiind un fel de puzzle bazat pe un joc de puzzle scurt. Acestea variază de la colectarea anumitor elemente într-o anumită ordine, atingerea unui punct stabilit în anumite condiții. Jucătorul începe jocul într-o cameră plină cu semne de întrebare. Există două uși disponibile, iar fiecare dintre ele teleportă jucătorul într-un joc nou (în timp ce celălalt aduce jucătorul într-o încăpere nouă, cu două uși diferite, în esență o lume a huburilor). În cadrul acestor jocuri, există mai multe moduri de dificultate pe care le puteți juca (accesate prin trei uși diferite în cadrul fiecărui joc) înainte de a vă deplasa pe alt ecran. Toate jocurile pot fi accesate oricând prin accesarea meniului (apăsând F2).

Atunci când jocurile sunt redate mai degrabă în ordine decât prin selectarea meniului, ele sunt (în realitate) parte dintr- un puzzle mai mare, unde fiecare puzzle este reprezentat de propriul simbol, iar interacțiunea cu porțile de la capătul fiecăruia este integrată. De fapt, puzzle-ul final cere jucătorului să selecteze simbolul care reprezintă fiecare nivel, precum și ordinea în care au fost redate în ordine. Puzzle-ul final a fost cunoscut sub numele de "Metasequence", "provocarea ultimă a lui Ken Uston". Acest puzzle mai mare a fost inițial destinat să facă parte dintr-un concurs de viață reală, unde jucătorii care au reușit să completeze puzzle-ul la timp (până la 31 august 1984) au câștigat o excursie la Atlantic City cu Ken Uston.

jocul are două tipuri diferite de joc (și, prin urmare, este fie A sau B din meniu). Modul A are jucători care colectează toate formele în ordine (de exemplu, triunghiuri, apoi pătrate, apoi hexagoane și așa mai departe), în timp ce modul B are jucători care colectează toate formele în nici o ordine particulară. Ridicarea unei forme de un singur tip provoacă una dintre celelalte. Totul trebuie făcut în același timp, evitând un diavol roșu, care provoacă moartea instantanee când este atins. Se remarcă Black & amp; Albul este singurul joc care dă viața jucătorului.

Teleportarea randomizată este întotdeauna distractivă.

C din selecția de meniu este Computer Response, un joc în care jucătorul trebuie să ghideze personajul principal (Benny) de sus din partea stângă a ecranului în dreapta jos. Aceasta se face mutându-se în sus, în jos, în stânga sau în dreapta. Cu toate acestea, fiecare mișcare are și un efect secundar; mutându-l și pe Benny într-o altă direcție. În prima dificultate, aceasta înseamnă că mișcarea spre dreapta va teleporta Benny cu un pătrat în jos după ce se deplasează la stânga, mișcarea din dreapta provoacă o transversală e

Extra

Producator Epyx, Inc.
Distribuitor SystemSoft Alpha
Teme Abstract

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Puzzle Panic