Descriere

Samurai Shodown (cunoscut în Japonia ca Samurai Spirits) este un joc de lupte 2D dezvoltat și lansat de SNK pentru arcade (folosind hardware-ul Neo Geo MVS) și Neo Geo AES pe 11 august 1993. > Situat la sfârșitul secolului al XVIII-lea, Samurai Shodown este cunoscut pentru a fi primul joc de luptă care se concentrează pe lupta pe arme și pe stilul culturii japoneze (inclusiv caligrafie și instrumente muzicale). Jocul este, de asemenea, cunoscut pentru traducerea sa ciudată, schema tradițională de control, efectele zoom-ului camerei (în aceeași direcție cu arta luptei), obiecte care au căzut la întâmplare (inclusiv alimente pentru vindecare și bombe pentru daune) daunele provoacă luptătorului să devină "înfuriat" temporar și mai puternic). Pe lângă faptul că a fost unul dintre puținele jocuri Neo Geo pentru a primi porturi pentru cele mai multe console de jocuri de a patra generație, jocul a dat naștere unor numeroase continuări și spini - titluri oprite pe tot parcursul ciclului de viață al lui Neo Geo (făcându-l una dintre cele mai cunoscute serii de jocuri ale SNK). O luptă tipică, luată din versiunea SNES. Jucătorii se confruntă unul cu celălalt, într-un câmp 2D care poate fi mărit dacă luptătorii sunt suficient de îndepărtați unul de celălalt. Spre deosebire de alți luptători, cu toate acestea, fiecare personaj luptă cu o armă, variind de la săbii (de fapt, cele mai multe personaje folosesc săbii) la sulițe. De asemenea, pot folosi atacuri fizice (există butoane de atac puternice / slabe atât pentru arme, cât și pentru atacuri fizice), dar acest lucru se întâmplă foarte rar. Armele sporesc gama de atacuri obișnuite ale personajelor, iar dacă ambele personaje atacă într-un mod precis, pot bloca armele. Când blochează armele, fiecare jucător trebuie să apese rapid pe butoane pentru a câștiga starea de repaus; învingătorul își aruncă arma, în timp ce o cravată duce la pierderea armei de către ambii jucători. De asemenea, spre deosebire de alți luptători, elementele de joc au fost prezentate. Acestea includ comori (puncte), alimente (vindecare) și bombe (daune). Un arbitru de conducere îl arunca în arenă la intervale aleatorii. În plus, un arbitru ar ține un drapel ori de câte ori unul dintre jucători a lovit; el ar ține un steag colorat diferit în funcție de cine a fost lovit. Acest arbitru, numit Kuroko, va deveni un personaj ascuns în portul Game Boy, folosind steagurile sale ca arme. Samurai Shodown a jucat, de asemenea, mini-jocuri la intervale regulate pe tot parcursul modului single-player. Jucătorii trebuiau să treacă prin zece bărbați de paie în interval de treizeci de secunde. Bărbații de paie vor rămâne doar pentru o perioadă scurtă de timp, această perioadă de timp scăzând în repetate iterații ale mini-jocului. În cea mai mare parte, cutscenele au avut loc imediat înainte și după mini-joc, arătând Amakusa la putere și răzbunarea lui împotriva Tokugawa. Numai au existat

Extra

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Samurai Shodown