Savage: The Battle for Newerth Box Art

Savage: The Battle for Newerth

PC Mac

8/10 din 2 voturi

Gen: Acțiune

Data lansare: 09 Sep 2003

Descriere

Savage este un hibrid al strategiei în timp real și a genurilor shooter-ului în primul rând, ceea ce S2 Games descrie ca un "Strategy Shooter în timp real", sau RTSS. Un jucător din fiecare echipă joacă rolul de comandant, cu o vedere de sus în jos, tipică pentru cele mai multe jocuri de strategie în timp real. Ceilalți jucători din echipă joacă ca unități de luptă pe câmpul de luptă, fie cu o vedere a treia persoană pentru lupta corpului de luptă sau cea mai mare asediu, cât și pentru prima persoană pentru arme variate. Scopul jocului este de a distruge sediul inamicului, fie Cetatea Omului, fie Lara Fiarelor. Jocul a fost făcut gratuit tuturor ca o promovare pentru continuarea sa, Savage 2: A Soul Tortured. De acum, civilizația este doar pierdută, iar oamenii se bate în triburile nomade, jefuiesc ceea ce este acum cunoscut ca Newerth (Noul Pământ) pentru resurse, fără a acorda atenție artelor științifice pierdute. Animalele lumii au evoluat, câștigând inteligență similară cu cea a oamenilor. Un fiu brutal războinic, Jarazia Grimm, reformează și regrupează triburile sub un singur banner, bannerul Legiunii Omului, după ce tatăl său dispare. El creează Protocoalele lui Grimm, o lege care declară că oamenii sunt superioare fiarelor, iar sub excelența sa conducere conduce o renaștere atât pe fronturile militare, cât și pe cele științifice. Între timp, sora cea mai tânără a lui Jarazia, Ophelia, vede bine în fiare. Prezența ei are capacitatea de a îmblânzi animalele și poate comunica cu ei. Păstrează darurile ei un secret, în timp ce-i presează pe fratele ei să trateze fiarele ca fiind egale, să facă pace cu ei. Jarazia refuză cu totul, iar ea devine o parie, păstrată în casa mamei ei. Ea scapă în cele din urmă după ce se uită cu groază ca o fiară tânără naivă care încearcă să returneze o floare pe care a scăpat-o, care apoi a fost ucisă nemilos când a fost observată. După zece ani, Legiunea Omului găsește fiarele mai misterios și mai avansate decât se așteptaseră, unite sub un lider necunoscut, pregătit pentru război deschis. Jocul are atât elemente RTS, cât și elemente FPS și, prin urmare, abilitatea comandantului și a jucătorilor este importantă în determinarea câștigătorului. În cazul în care comandantul este slab și își pierde banii sau căutând tehnologii inutile, echipa va pierde probabil indiferent de cât de bune sunt jucătorii. Dacă comandantul este bun, dar jucătorii nu pot orienta sau pot face alegeri tactice teribile, acea echipă va pierde și ea, deși tehnologiile tipice sunt factorul general determinant în care jucătorii fac mai bine. Jocul se joacă similar cu orice alt joc de strategie în timp real. Din perspectiva de sus în jos a hărții, comandantul construiește structuri, cercetări și comandă un număr mic de mașini de recoltat resurse. Cu toate acestea, el nu poate construi în mod direct alte unități - aceste unități sunt controlate de om și, în timp ce pot fi comandate, nu există nici o garanție că ei vor asculta. Comandantul poate promova un număr mic de jucători umani la ofițeri, care au un număr de efecte pozitive pe zonă, precum și un lider de echipă impromptu. Comandantul aprobă, de asemenea, costurile de încărcare a celorlalți jucători dacă jucătorul în sine nu are suficientă aur pentru a-și plăti încărcătura aleasă. Comandantul Bestiei are, de asemenea, un număr limitat de puteri speciale pe care le poate folosi. Puterea portalului creează un portal temporar care permite jucătorilor să sară între puncte. Power Shield face ca atacatorii de la corp ai aparatului ecranat să se deterioreze. Puterea Mana Restore restaurează rezerva de mana a beastului. Comandantul poate fi impus prin vot popular, de obicei dacă este un comandant sărac sau face decizii de conducere nepopulare. Jucătorii acționează ca agenți ai distrugerii, încercând să împiedice dușmanul să ajungă la baza și sub-bazele sale, precum și să preia locații tactice precum steaguri de hrănire și puncte de coagulare. Jucătorii înșiși aleg tipul de unitate pe care ar dori să-l creeze, precum și elementele pe care le-ar dori în timpul încărcării lor și, atâta timp cât ei sau comandantul lor au suficientă aur, se pot reproduce ca atare. Fiecare echipă începe cu un sediu, o cetate în cazul oamenilor și o Lair în cazul fiarelor. Acestea pot fi actualizate pentru a permite expansiunea arborelui tehnic în unități și arme mai bune în fiecare tehnologie. De asemenea, atunci când se pierde o clădire pentru o anumită tehnologie, se pierde și capacitatea de a reproduce sau de a resusciza aceste arme. Structurile arborilor Tech Tree Arsenal - Centrul de upgrade al armelor. Poate moderniza tehnologiile arcilor și săgeților, precum și armele speciale. Necesită alte clădiri specializate pentru cercetarea în alte specializări tehnologice. Chemical Factorium - Deblochează ramura de arme chimice (explozive). Electric Factorium - Deblochează ramura de arme electrice.

Extra

Serie Newerth
PEGI 12
Producator S2 Games, LLC
Distribuitor Digital Jesters Ltd.
Moduri de joc Multiplayer
Limba Engleză
Teme Action

Jocuri din seria Newerth

Asemanatoare

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Savage: The Battle for Newerth