System Shock Box Art

System Shock

PC Mac

Gen: RPG

Data lansare: 31 Dec 1994

Descriere

System Shock's Pre-Credit Card Title Sistemul Shock este un RPG de groază de prima persoană creat de studiourile Looking Glass (cunoscute apoi sub numele de Technologies Looking Glass) și publicate de Origin Systems. Jocul a fost lansat inițial în 1994. O versiune actualizată a jocului, numită System Shock: Enhanced Edition, a fost lansată prin intermediul Gog.com pe 22 septembrie 2015. Sistemul Shock este setat în viitorul cyberpunk al 2072, iar evenimentele jocului se desfășoară în întregime în limitele stației Citadel ca un hacker izolat, controlat de jucator, încearcă să contracareze machinările inteligenței artificiale delirante a stației. Sistemul Shock a introdus numeroase caracteristici care erau neobișnuite pentru jocurile de prima persoană în acel moment, inclusiv o gamă completă de mișcări de jucători care permiteau să se încline, să se prăbușească, să sară și un control de 360 ​​de grade asupra unghiului de vizionare, arhitectură dimensională. În plus, accentul deosebit al jocului asupra narațiunii, tensiunii și explorării asupra acțiunii pure a fost considerat relativ nou pentru un shooter de prima persoană în zilele sale și este frecvent menționat ca o influență majoră asupra sensibilităților acțiunii bazate pe poveste modernă jocuri de noroc. Sistemul Shock a fost întâmpinat cu un succes financiar modest și o apreciere critică la momentul lansării sale, ceea ce a dus în cele din urmă la dezvoltarea unui sequel, System Shock 2, în 1999, recepție pozitivă similară. Criticii au apreciat de obicei jocul pentru atmosfera sa puternică, care, de obicei, a fost creditată pentru o prezentare grafică și audio detaliată și, de asemenea, pentru un joc de acțiune cu mai multe acțiuni bazate pe puzzle. Mulți comentatori chiar au mers până acolo încât să citeze System Shock ca punct de referință calitativ pe care viitoarele jocuri ar fi judecați, în unele cazuri chiar criticând contemporanii direcți, cum ar fi Doom, care au fost percepuți ca jocuri de joc excesiv de simplist prin comparație. Cu toate acestea, această complexitate a fost o sabie cu două tăișuri, deoarece una dintre criticile cele mai comune pe care le-a avut împotriva jocului a fost că controalele sale erau mai puțin intuitive și necesitau o perioadă semnificativă de aclimatizare înainte ca jucătorii să se poată mișca și să interacționeze confortabil în mediul lor . La 7 aprilie 2072, în orașul New Atlanta, un hacker fără nume infiltrează rețeaua corporativă a companiei TriOptimum Corporation, încercând din motive necunoscute să acceseze informații confidențiale cu privire la operațiunile lor de pe stația Citadel. Deși reușește să obțină acces la rețea, hackerul este detectat și reținut de TriOptimum în cursul activităților sale neautorizate și este adus la Stația Citadel la cererea directorului corupt al TriOptimum, Edward Diego. Mai degrabă decât amenințând hackerul cu incarcerare, Diego îi oferă în mod neașteptat o înțelegere. Dacă el este de acord să se hărțuiască în Rețeaua de acces la date Sentient Hyper-Optimized Data Network sau la SHODAN și să-și dea mâna pe el, Diego promite să nu lase toate acuzațiile împotriva hackerului, ci să-l poarte și cu o armată militară neuronale ca compensație pentru un loc de muncă bine făcut. Hackerul se dovedește a fi mai mult decât capabil de sarcina și

Jocuri din seria System Shock

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru System Shock