The Blue Marlin Box Art

The Blue Marlin

Nintendo Entertainment System PlayStation

Gen: Simulator

Data lansare: 27 Dec 1991

Descriere

Blue Marlin este un joc de pescuit dezvoltat și publicat de Hot-B pentru platforma NES. Deși obiectivul final este de a prinde un marlin mare, asta e departe de singurul lucru din meniu. Există și jocuri mari și mici, care pot mări scorul pentru a trece la următoarea zonă. Jucătorul navighează într-o mică navă de pescuit pe o proprietate imobiliară limitată pe ocean, cu o atracție care se întinde puțin în urmă. Pentru a iniția o mușcătură, nada trebuie să se hrănească peste o umbră de înot în apă. Cu toate acestea, în cazul în care barca în sine conduce peste o umbră, animalul sau animalele se vor împrăștia. Există mai multe tipuri de umbra pentru a lupta cu, precum și alți factori. Cele mai frecvente sunt școli de pește care sunt pe care marlin se hrănește. Urmați o școală de pește destul de mult și o umbra mai mare ar putea apărea în spatele lor, care ar putea fi un marlin. Când umbra mare apare în spatele unei școli, scopul este de a manevra nava ta într-un mod în care momeala este peste umbra mare, dar nava nu sperie pestii departe. Acest lucru se poate face fie prin oprirea complet în fața școlii și sperând că peștele nu mușcă, sau prin manevrarea barcă doar în fața peștelui și încet se deplasează până la mușcături umbra mare. În

în plus față de aceste umbre, există, de asemenea, umbre de balene (care nu pot fi pescuite, în mod evident) și turme de pescăruși. În urma oricăreia dintre aceste lucruri tinde să ajungă la o școală de pești sau chiar la o umbra grozavă. Deși umbrele mari sunt în formă de marlină, ele nu sunt neapărat marlină. Acestea pot fi, de asemenea, pește-spadă, ton sau chiar un mare rechin alb (care pot fi probleme deoarece durează mult pentru a prinde și nu merită prea mult, așa că vă vor mânca timpul)

a fost inițiat, jucătorul vine pe un alt ecran cu un vizual al pescarului și o vizualizare a capturii în apă (pentru pește, stropi doar pentru orice fel de marlin sau sworddfish, o aripă mare și pentru un rechin o reteta de rechin. Atat marinarii, cat si rechinii au propriile lor teme de muzica) in plus fata de un metru care masoara puterea pestilor, precum si unul care masoara etanseitatea liniei. ruperea liniei. Jucătorul poate să se rotească și să lase linia, pentru a nu-l rupe și să-l plesnească suficient de mult ca să-l înfășoare. De obicei lupta peștilor se corelează cu mărimea, dar unii, ca barracudas, pot pune o mulțime de lupta și se dovedește a fi fără valoare și a pierderii de timp. Odată ce timpul a fost ridicat sau un pește a fost prins, care este suficient de mare pentru a cântări, jucătorul va fi returnat în port. Dacă cea mai mare captură și alții adună până la suficiente puncte, jucătorul va fi promovate în următoarea zonă. Sunt 9 zone totale, cu 3 deschise la începutul jocului și 3 după deschiderea punctelor. Nu este necesar să mergeți la fiecare port pentru a finaliza jocul.

Extra

Serie Blue Marlin
Producator Hot-B Co., Ltd.
Distribuitor Hot-B Co., Ltd.

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru The Blue Marlin