Tricky Kick Box Art

Tricky Kick

TurboGrafx-16

Gen: Puzzle

Data lansare: 31 Dec 1990

Descriere

Tricky Kick (JP: Tricky) este un joc de puzzle lansat pe TurboGrafx-16 în 1990 de Alfa System and Information Global Service. Scopul jocului este de a arunca obiecte în jurul unui labirint în obiecte identice, care se îndepărtează atât de pe hartă. După ce toate obiectele au dispărut, jucătorul se mută pe următoarea hartă. Deoarece este foarte ușor să vă prindeți și nu puteți continua, jucătorul poate lovi butonul Run pentru a reseta scena. Există șase scenarii, fiecare cu câte zece etape, toate având o temă diferită și caracterul jucabil. De exemplu, un personaj încearcă să-și facă drumul printr-o parte groaznică a orașului, în timp ce altul se luptă cu kaiju, iar altul încearcă să supraviețuiască într-un conac bântuit. Tricky Kick este unul dintre o mână de Jocurile TurboGrafx-16 vor fi lansate mai întâi în Statele Unite și apoi vor vedea o localizare a PC-ului în Japonia, mai degrabă decât o cale inversă mai obișnuită. Oberon Elf: Oberon trebuie să-i salveze pe prietenul său Shima de vrăjitorul rău Kymera . Vrăjitoarele se ascund într-o pădure încântătoare. Obiectele kickable din acest scenariu sunt toate creaturile pădurilor. La omul bionic al secolului 25: Un erou asemănător lui Ultraman trebuie să învingă kaiju-ul străin care a atacat lumea sa (Turnul Tokyo poate fi văzut în cut -cene intro). Kaiju sunt obiectele kickable în acest scenariu. Tatăl Scaredy-Cat: Taro, un student de școală, trebuie să-și dovedească curajul colegilor săi înainte de a fi acceptat de ei. Trebuie să facă asta, mergând la conacul bântuit noaptea. Obiectele kikkable din acest scenariu sunt toți monștrii de Halloween și youkai.Gonzo, omul din epoca de piatră: Gonzo trebuie să cumpere carne pentru tribul său și deci decide să vâneze mamutul lăturat. Toate obiectele kickable sunt creaturi preistorice, cum ar fi tigrii din spate, precum și peștii inamici. Mayumi Școala: Mayumi a fost invitată la o petrecere de aniversare, dar trebuie să treacă prin teritoriul Rude Boys pentru a ajunge acolo. Obiectivele Kickable sunt centrele de viață joase, animalele de rahat și animalele fără stăpân. Prince Suzuki Warlord: În acest scenariu inspirat de Sengoku, Printul Suzuki încearcă să obțină controlul asupra întregii Japonii, învingându-i pe războinicii rivali. Obiectele kickable sunt soldații japonezi medievali, samurai și ninja.

Asemanatoare

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Tricky Kick