Wild Arms Box Art

Wild Arms

PlayStation PlayStation Network

Gen: RPG

Data lansare: 30 Apr 1997

Descriere

Începutul acestei francize de lungă durată a fost umbrită în zilele sale, mult în parte în dominarea Final Fantasy VII în domeniul Playstation RPG-urilor. Cu toate acestea, Wild Arms este un RPG solid. Este unic în sensul că utilizează atât medii 2D, cât și medii complet 3D; orașele și temnițele sunt prezentate în moduri glorioase 2D (care amintesc de jocul Chrono Trigger și jocurile Final Fantasy de la SNES), în timp ce motorul de luptă este prezentat în 3D complet redat. Se joacă ca majoritatea altor RPG-uri ale timpului său: pe deplin turn-based, o mulțime de dungeon-crawling și colectarea de articole, și o poveste "teenageri salva lumea". Cele trei personaje pornesc pe separat călătorii și este treaba voastră să le uniți. Fiecare are un capitol introductiv care vă permite să-i cunoașteți. Îl găsiți pe Jack căutătorul de comori adânc în ruinele antice, căutând ceva care să-l ajute să devină mai puternic. Prințesa Cecilia, magia grupului, studiază magia într-o mănăstire izolată și începe să învețe adevăratul sens al liniei sale de sânge. Rudy, necinstitorul care are capacitatea de a purta vechile masini de relicve (cunoscute si sub denumirea de "ARM"), incearca sa-si gaseasca locul in lume ajutandu-se in satul Surf. Soarta le aduce împreună și se așteaptă o bună perioadă de patruzeci de ore de povestiri și de răsturnări de război.

O bătălie de seamă timpurie Distincția principală "Arme sălbatice" utilizarea puzzle-urilor în temnițe. Fiecare dintre membrii partidului poate achiziționa până la patru instrumente care ajută la rezolvarea acestor puzzle-uri și la progresul ulterior și includ o brichetă pentru a declanșa un incendiu și un cârlig pentru a traversa golurile. Îi dă pe temnițe simțul unui joc de aventură în legenda Legendei Zelda sau al lui Alundra prin faptul că necesită o abilitate de rezolvare a puzzle-urilor. Combaterea în sălbăticie se desfășoară ca multe RPG-uri din epoca sa. Este bazată pe ture și are un sistem de forță care este similar cu pauzele limită. De remarcat este comanda de auto-luptă care are AI să ia rândul tău pentru tine. Puteți ajusta dacă doriți să acționeze ofensiv, defensiv sau echilibrat; acest lucru este similar (deși într-o formă extrem de bază) la schimbările auto-bătălii și paradigme ale Final Fantasy XIII. Filgaia este o lume muribundă. O armă dezvoltată pentru a învinge demonii metalici invadatori cu o mie de ani în urmă a reușit, dar a venit cu prețul planetei. Viata sa se scurge continuu si ceea ce odata obisnuiau sa fie paduri verzi bogate sunt acum pustiite pustiite infestate de monstri periculosi. Mama - liderul Demonilor Metalici - a fost învinsă, dar nu ucisă. Inima ei a fost împărțită în trei bucăți și ascunsă în statui din întreaga lume pentru a-și combate capacitatea de a se regenera constant. Totuși, amenințarea Demonului Metal a revenit; un grup condus de Ziekfried, "Cavalerii Quarter", a furat corpul inactiv al Mamei și a complotat să-și recupereze piesele inimii în încercarea de ao reînvia și a prelua Filgaia. Gardienii - o rasă veche care a protejat Filgaia în trecut - devin slabe. Cu câtă mică putere încă mai pot acumula, descendența unei linii de sânge vechi - prințesa Cecilia - este chemată să contribuie la protejarea planetei. Destinul ei se împletește cu un vânător de comori cu necazuri - Jac

Jocuri din seria Wild Arms

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Wild Arms