Yoshi’s New Island Box Art

Yoshi’s New Island

3DS

Gen: Platformer

Data lansare: 14 Mar 2014

Descriere

Insula Yoshi's New Island este cea de-a treia intrare din franciza de platformă de la o platformă de la Nintendo, după Super Mario World 2: Insula lui Yoshi și insula lui Yoshi Island din 2006. Jocul a fost dezvoltat de Arzest și publicat de Nintendo pe Nintendo 3DS pe 14 martie 2014 în Europa și America de Nord și pe 24 iulie 2014 în Japonia. Jocul de bază rămâne neschimbat față de jocul original, cu diferite colorate Yoshi transportă copilul Mario până la sfârșitul nivelului. Dacă jucătorii vin în contact cu ceva ostil, Baby Mario din nou începe să plutească oricum într-un balon al propriului mușchi, iar jucătorii sunt însărcinați să scoată balonul și să-l recupereze pe Baby Mario înainte de a se termina un cronometru. modul în care Yoshi poate înghiți dușmanii pentru a crea ouă, care pot fi îndreptate și aruncate la alți dușmani sau locuri cheie în nivelul pentru a declanșa evenimente speciale. Cel mai mare plus al gameplay-ului din titlurile anterioare din serie este includerea dușmanilor giganți care pot înghiți pentru a produce ouă colosale folosite pentru a distruge anumite părți ale lumii. Încă o dată colecțiile și explorarea sunt o cheie componentă a gameplay-ului. Fiecare nivel conține 3 tipuri diferite de colecții:

StarsRed CoinsFlowers

Și colecțiile sunt folosite pentru a debloca etapele secrete la sfârșitul fiecărui joc 6 lumi diferite.

De asemenea, sunt Whirly Gates (care iau locul unor bule de morph din cele două jocuri anterioare) care transformă Yoshi în diferite lucruri și intră într-un curs scurt pentru a fi traversat într-un anumit interval de timp, adesea făcând uz de funcționalitatea 3D. Există șase tipuri diferite de transformare pe care Yoshi le poate suporta:

HelicopterJackhammerHot-Air BalloonSubmarineMine CartBobsled În cele din urmă, jocul oferă, de asemenea, diferite moduri de joc competitive și cooperative, care pot fi jucate fie online, fie partajate cu un alt 3DS folosind un singur copie a jocului. Cele șase moduri de competiție și cooperative sunt: ​​Pop-Pound Pop: Obiectivul acestui mini-joc este de a afișa cât mai multe dintre baloanele țintă de culoare într-un minut, folosind atacul de teren-lire. din acest mini-joc este de a arunca cât mai multe Koopa Troopas în lalele într-un minut. Diferite sume de stele sunt acordate în funcție de culoarea lalei aruncate în, iar jucătorul cu cele mai multe stele după ce minutul este victorious.Flutter Fortune: Acest mini-joc provoacă jucătorilor să folosească saltul flutter pentru a colecta cât mai multe monede posibil în un minut.Enemy Eat-Off: Scopul acestui mini-joc este de a transforma mai multi inamici in oua decat adversarul tau intr-un minut. Eggy Pop: Obiectivul aici este de a pop cat mai multe baloane posibil intr-un minut. : Acest mini-joc este remake-ul Flutter Challenge de la Yoshi's Island DS. Obiectivul este de a sari din nou sa sari cat mai mult posibil intr-un minut. Jocul are loc dupa evenimentele din Super Mario World 2: Insula lui Yoshi, dar inainte de evenimentele lui Yoshi's Island DS as Baby Mario și Luigi de către Stork la un cuplu în The Kingdom of the Mushroom. Tânărul dezvăluie totuși că frații nu sunt copiii lor și că ei au fost, de fapt, dați la dispoziția părinților greși și astfel Storkul recuperează copiii și se îndepărtează pentru a găsi părinții și copiii potriviți. În timp ce Kamek ambustează zborul de la Stork la capturarea lui și a lui Baby Luigi, dar în timpul încercării, Baby Mario cade, aterizând pe insula Egg din apropiere, unde este găsit de clanul Yoshi care decide să-l ajute să-l găsească pe fratele său și să oprească Baby Bowser, transformă insula în casa de vară. Pe măsură ce frații sunt legați telepatic, Baby Mario își poate simți cu ușurință locația fraților și, astfel, cu ajutorul clanului Yoshi, a pornit să-și recupereze fratele. După ce și-a găsit fratele și a învins atât pe Baby Bowser, cât și pe sinele său mai în vârstă, salvând Egg Island și salvând Storkul, cei doi frați se reunesc în cele din urmă. Bărbierul continuă să-și îndeplinească datoria și ia frații părinților lor de drept care, la sosirea lor, confirmă că copiii au fost în cele din urmă dați la dreapta acasă. Dezvoltarea pe Yoshi's New Island a fost încă o dată supravegheată de Takashi Tezuka, directorul creativ al jocului original SNES. Arzest, studioul din spatele jocului, a fost format din foștii angajați ai lui Artoon, dezvoltatorul de acum înființat al insulei DS Yoshi. Imageepoch a asistat la animații și unii designeri Nintendo EAD Group 4, care au lucrat la seria New Super Bros.

Extra

Serie Mario
PEGI 3
Producator Nintendo EAD
Distribuitor Nintendo
Teme Fantasy

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Yoshi’s New Island