Combat Mission: Beyond Overlord Box Art

Combat Mission: Beyond Overlord

PC

Gen: Simulator

Data lansare: 01 Jun 2000

Descriere

Misiunea Combat: Dincolo de Overlord's Main Menu

Dezvoltat de Big Time Software și publicat de Battlefront.com, Misiunea Combat: Beyond Overlord este o simulare de luptă tactică din timpul celui de-al doilea război mondial, lansată în iunie 2000. Cu accent special pe nord - partea de vest a teatrului european al războiului, Beyond Overlord oferă o varietate de scenarii de luptă de diferite scări și compoziții, care de obicei reprezintă fie un angajament istoric cunoscut, fie o întâlnire bazată pe un eveniment fictiv sau ipotetic convingător. Luptele în Misiunea Combatează un accent puternic pe realism, cu sisteme care simulează totul, de la nivelul de oboseală, de stres și de experiență al unităților individuale până la locațiile proiectate ale inamicului, bazate pe indicii de sunet. Spre deosebire de cele mai tradiționale jocuri de război care au dominat la vremea respectivă, Beyond Overlord abandonează mișcarea bazată pe hexagon și gameplay-ul stricte "I du-te, te duci" în favoarea unei game complete de mișcări și întoarceri care sunt urmate de acțiune simultană pe ambele părți . Aceste modificări au fost făcute, potrivit designerilor, pentru a reduce natura "îngrijorătoare" a unora dintre mecanismele care au fost acceptate în mod obișnuit în jocuri de computer mai vechi, care au fost deținute de la predecesorii lor de table. Dincolo de Overlord operează pe principiul "mergem", iar produsul rezultat este destinat să fie o simulare mai realistă prin combinarea celor mai bune elemente atât ale jocurilor în timp real, cât și ale jocurilor pe bază de turnuri, permițând ambelor părți să se miște și să atace în tandem în timp ce încă permițându-le jucătorilor să își compună mișcările fără presiunea unei armate avansate. Succesul Beyond Overlord va fi urmat de Barbarossa la Berlin în 2002 și Afrika Korps în 2003, considerat colectiv ca trilogia Misiunii de Combatere inițială, și împreună acoperă toate teatrele majore de pe uscat ale celui de-al doilea război mondial. Toate cele trei jocuri au același motor de joc 3D, cunoscut sub numele de CMx1, deși versiunile motorului după Beyond Overlord vor primi unele modificări. Campurile de luptă complet poligonale ale Misiunii de Combatere au fost considerate o caracteristică destul de avansată pentru timp, deoarece majoritatea jocurilor de război ale zilei sale s-au bazat în continuare pe graficul 2D și pe unitățile grafice; și în timp ce motorul a încetat să fie complet realist (echipele de doisprezece persoane, de exemplu, sunt reprezentate ca un grup de trei soldați), acesta a fost încă un salt destul de mare în fidelitate față de imaginile adesea extrem de abstracte ale altor jocuri de război contemporane. Efectele atmosferice cum ar fi ceața și zăpada, resturile de autovehicule distruse și craterele lăsate de focul de artilerie risipit sunt pe deplin redate în interiorul motorului. În plus față de bătăliile standard cu un singur jucător, împotriva unui adversar AI, Misiunea de luptă: Dincolo de Overlord permite de asemenea ca ambele părți ale unui scenariu să fie controlate de către jucători umani separați prin intermediul modurilor multiplayer Hotseat, TCP / IP sau Play by E-Mail (PBEM).

Modul de joc al Misiunii de luptă: Dincolo de Overlord este împărțit în două părți distincte: Faza Ordine, în care jucătorii atribuie diferite comenzi unităților aflate sub comanda lor și faza de acțiune, în care unitățile încearcă să-și îndeplinească comenzile atribuite anterior. În plus, unele scenarii încep cu o opțiune de instalare opțională, care permite jucătorilor șansa de a repoziționa

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Combat Mission: Beyond Overlord