Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back Box Art

Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back

PlayStation PlayStation Network

Gen: Acțiune

Data lansare: 31 Oct 1997

Descriere

Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back este continuarea jocului Crash Bandicoot. Are un gameplay similar, cu imbunatatiri cum ar fi abilitatea de a dubla saritura, slide si body slam. Jocul a fost, de asemenea, primul care a folosit secțiunea warp room, în care jucătorului i se dădea posibilitatea de a alege între cinci niveluri, în orice ordine, până când toate erau complete. Jucătorul a trebuit apoi să se confrunte cu un sef pentru a continua. A fost lansat pe Halloween 1997.

Cortex Plotind planul său După evenimentele de la sfârșitul normal al Crash Bandicoot, Cortex se află într-o cameră întunecată și prăfuită. Când luminează un meci, descoperă un Master Crystal, care pune în minte un nou complot rău. Doi ani mai târziu, Cortex se consultă cu noul său om de dreapta, Dr. N.Gin, în această privință. N.Gin afirmă că Master Crystal nu este suficient pentru planul lor și că vor avea nevoie și de cele douăzeci și cinci de Cristale Slave. Cortex recunoaște că nu există prieteni rămași pe pământ pentru ai ajuta, deci este nevoie de un dușman.

Pe o sarcină pentru a obține niște baterii pentru laptopul surorii sale, Crash este răpit de Cortex, care îi spune lui Crash că este un om schimbat, care are nevoie urgent de ajutorul bandicotului. Cortex devine Crash pentru a recupera toate cele douăzeci și cinci de cristale slave, în timp ce îl înșelă că este pentru binele planetei. Sora lui Crash, Coco și omul din dreapta lui Cortex, N. Brio, își dau seama că Cortex dorește ca Cristalele să preia un nou Cortex Vortex, pentru a atinge dominația mondială. Coco și N. Brio încearcă să-i avertizeze pe Crash, care află exact la timp. Cu toate cele douăzeci și cinci de cristale aflate în posesia lui, Crash se confruntă și bate Cortex încă o dată. Dacă jucătorul a obținut și toate Pietrele în joc, se va juca un sfârșit de bonus, în care N. Brio folosește puterea pietrelor pentru a distruge corect Cortex Vortex. Vedem de la inceputul jocului Crash Bandicoot 3: Warped, ca acest sfarsit este unul canonic. In timp ce jocul de baza al cutiilor de platforme si de spargere ramane acelasi, au fost aduse cateva schimbari drastice in Crash 2, si acestea ar deveni capse pentru franciza. Cel mai important este sistemul de camere warp, care a eradicat ecranul hărții de la primul joc. Când Crash este răpit, el este împins într-o cameră de warp, în care jucătorul poate alege să joace 5 nivele în orice ordine. Dacă jucătorul colectează cristalul de la fiecare, este capabil să treacă la următoarea cameră de warp după o luptă cu seful. Unele fețe vechi se întorc, cum ar fi Ripper Roo, și unele noi sunt adăugate, cum ar fi Komodo Joe și Moe, precum și Tiny Tiger. După terminarea jocului, jucătorul poate revizui nivelurile și încearcă să obțină toate pietrele prețioase și să obțină 100% evaziv.

În fiecare nivel, există o rundă de bonusuri. Crash nu pierde vieți atunci când le face și, spre deosebire de primul joc, le poate repeta de câte ori dorește jucătorul, atâta timp cât nu le termină. Cele mai multe runde bonus implică faptul că jucătorii trebuie să se gândească la modul în care vor primi toate cutiile pentru bijuterie.

Pe lângă obiectele care se întorc, cum ar fi Wumpa Fruit și Aku Aku, Crash Bandicoot 2 a adăugat câteva elemente suplimentare pentru a îmbunătăți modul de joc. Acestea sunt: ​​

Extra

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back