Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King Box Art

Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King

Android iOS 3DS PS2

Gen: Aventură

Data lansare: 27 Nov 2004

Descriere

Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King este un joc de rol dezvoltat de Level-5 și publicat de Square Enix, lansat pentru prima dată în 2004 pentru PlayStation 2. Acesta prezintă designul de caractere de la Akira Toriyama și a fost primul joc în serie să folosească grafică completă tridimensională și oferă o lume pe deplin detaliată de explorat. Jocul urmează un erou și partidul său în timp ce călătoresc în jurul lumii încercând să spargă blestemul unui rege și să oprească o forță rea numită Rhapthorn. Jocul a vândut 3 milioane de unități în prima sa săptămână de lansare în Japonia și a continuat să vândă peste 4 milioane de unități în întreaga lume. Jocul a fost schimbat și îmbunătățit pentru lansarea în limba engleză. În timp ce versiunea originală japoneză a prezentat o coloană sonoră MIDI ca și entitățile anterioare, versiunea engleză a folosit o versiune complet orchestrată a coloanei sonore a jocului. În plus, a fost adăugată vocea, care nu era în original. Vocile au fost interpretate de actorii britanici pentru a completa lumea medievală a jocului, stabilind o tendință pentru versiunile viitoare de limba engleză ale Dragon Quest de a avea scripturi care urmează gramatica și slang-ul britanic. Dragon Quest VIII are un mediu 3D frumos construit pentru ca jucătorul să exploreze, plin de multe secrete, orașe și quest-uri. De asemenea, are o progresie non-liner, spre deosebire de majoritatea RPG-urilor 3D pe care mulți le văd astăzi. Bătăliile pe bază de război și sistemele de nivelare sunt foarte rare înapoi la vechile jocuri RPG 2D de la începutul anilor '90, este "ușor de controlat, dar este greu de stăpânit".

Lumea frumos construită a lui Dragon Quest VIII. p> După cum sa menționat, jocul are un mediu uriaș pentru jucător să exploreze. Pieptul comorilor sunt împrăștiate în întreaga lume, umplute cu unele elemente interesante, dar uneori inutile. Bisericile sunt, de asemenea, împrăștiate în întreaga lume a Dragon Quest VIII, folosite pentru salvarea progresului făcut în joc, vindecarea personajelor jucătorului și achiziționarea de elemente. Mediul are, de asemenea, o caracteristică în timpul zilei, în timpul nopții; atunci când jucătorul călătorește în jurul lumii pe parcursul zilei, el sau ea va întâlni anumiți inamici cu unele forțe destul de normale de atac și apărare, dar când se cade noaptea, vor apărea diferiți dușmani mai puternici. Jocul are, de asemenea, un cazinou care conține câteva mini-jocuri pentru ca jucătorul să participe la câștigarea unor premii, cum ar fi armele rare și puternice. Sistemul de luptă este foarte veche, elementele tehnice mai caracteristice în alte jocuri RPG, cum ar fi ultimele jocuri Final Fantasy, nu sunt prezente, cum ar fi convocări sau mai multe sisteme de nivelare tehnică. Luptele au fost mai mult îngrijiți de vechile jocuri RPG din jocurile din era SNES; jucătorul are opțiunea de a ataca, de magie sau de anumite abilități care pot fi accesate dacă un personaj are o anumită echipă de armament. Sistemul de nivelare este foarte vechi - câștigați suficiente puncte de experiență și nivelurile personajelor. Dar jucătorul poate câștiga puncte de capacitate care este folosit pentru anumite atribute pe care le are un personaj. De exemplu, atunci când un personaj câștigă un punct de abilitate, acesta poate fi folosit pentru atributele de fisticuffs ale personajului sau "recurs sexual" (unul dintre atributele lui Jessica). O veritabilitate a armei este folosită în joc, cum ar fi săbii, coase, axe, biciuri, arcuri și săgeți, măști magice, sulițe, bumeranguri și cuțite.

Extra

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King