Frontier: First Encounters Box Art

Frontier: First Encounters

PC

Gen: Acțiune

Data lansare: 16 Apr 1995

Descriere

La fel ca și în restul seriei Elite, întâlnirile întâi te-au pornit într-o navă cu 100 de credite și te-ai stabilit într-un univers deschis pentru a câștiga credite prin mai multe mijloace. Credite ar putea fi cheltuite pentru upgrade-ul navei sau achiziționarea de meserii noi proiectate în jurul oricărui stil de joc în care v-ați răsfățat. Eliberat în 1995, acesta a fost primul din seria care a fost lansat exclusiv pe PC și a beneficiat foarte mult de tehnologia îmbunătățită pentru a extinde frontiera: Elite II stil de joc. Grafica a fost îmbunătățită semnificativ de Gouraud Shading și texturi îmbunătățite cu un nivel diferit de detalii, în funcție de distanța de la player, iar versiunea CD a jocului a avut FMV atunci când se ocupa cu oameni la porturile de stele. Au fost introduse pentru prima oară povestiri precum și câteva tipuri de gameplay noi. După ce au fost învinși de omenire în Elite, rasa de insecte avansată, cunoscută sub numele de Thargoids, se întoarce să atace oamenii care sunt încă prinși de războiul civil între Federație și forțele imperiale. Începi ca întotdeauna cu 100 de credite, o navă sub medie și nici o alianță forțată să intre în politica unui război în curs de apariție ca un pion al grupurilor mai mari. Ca și Frontier: Elite II, Frontier: First Encounters jucătorul care zbura într-o lume deschisă câștigă credite printr-o varietate de metode. Cea mai mare schimbare a gameplay-ului inconjoara o poveste de ansamblu care reintroduce rasa extraterestra Thargoid vazuta ultima data luptand cu oamenii in originalul Elite. Această poveste este detaliată prin citirea a 5 ziare în joc, care la rândul tău îți oferă misiuni legate de poveste. Spre deosebire de alte misiuni generate la întâmplare, acestea au fost evenimente scenice liniare care oferă recompense speciale, cum ar fi navele care nu pot fi atinse. Ca și în cazul titlurilor anterioare, întâlnirile întâi vă permit o varietate de tipuri de misiuni. Misiunile militare sunt foarte extinse, permițând misiuni de spionaj (care implică fotografie sau părți ale universului), iar bombardamentele se desfășoară pe baza unui război cu Thurgoizii. Mineritul a revenit cu puțină schimbare, ca și coloana vertebrală a jocului. Controalele erau încă bazate pe fizica newtoniană, permițând controlul complex al navelor și jocul în cadrul fizicii jocului. Răsfoit la piață jocul este încărcat cu bug-uri și a fost criticat pe scară largă ca fiind jumătate terminate. Au fost necesare corecții semnificative, însă presiunea de lansare a jocului a dus la o luptă îndelungată între editorii GameTek și dezvoltatorul David Braben. Mai multe misiuni au avut bug-uri de joc și jocul, în general, a fost predispus să se prăbușească. Chiar și cu patch-uri jocul este încă extrem de instabil, cu toate acestea, site-urile de fan-uri continuând să patch-uri și să mențină jocul în sine. Privind prin codul de joc îmbunătățește viziunea că jocul a fost lansat pe jumătate terminat. Misiunile scripturi se termină brusc, iar codul de joc arată o mare parte a misiunilor pe jumătate terminate, care continuă complotul și dețin noi mecanisme de joc (cum ar fi misiuni care, dacă ar fi respinse, vă vor marca drept terorist și abilitatea de a vă falsifica propria moarte) Un sequel propus Elite 4 a fost zvonit pentru dezvoltarea albinelor de la sfârșitul anilor nouăzeci, fiind planificat ca un MMO și a fost resetat din cauza unor limitări tehnice. De atunci, jocul nu a fost niciodată văzut, dar a fost adus de Braben în interviuri ca fiind lansat "când este gata" și de multe ori după terminarea jocului Frontier Developments. Cele mai recente surse au sugerat eurogamer.net că pre-producția a fost pusă în așteptare pe Elite 4, în timp ce linia oficială din studio este că dezvoltarea va începe după încheierea producției "The Outsiders". Natura prelungită a dezvoltării a dus la temerea că jocul este vaporware. În ianuarie 2013, sequelul a fost în cele din urmă crowdfunded pe Kickstarter ca Elite: Dangerous și a intrat în beta în mai 2014, urmărind eliberarea ulterioară acelasi an.

Modurile comunitare Prima intalnire a pornit la motorul FFED3D.

Datorita starii neterminate a lansarii originale a First Encounters, fanii au inceput sa patch-uri si sa actualizeze jocul in sine. De-a lungul anilor 90, patch-urile de implementare a tipurilor de misiune au fost puse la dispoziție, iar de la mijlocul anilor 00, o revizuire masivă, transferând jocul către un motor Direct3D cu texturi și iluminări actualizate a fost creat de utilizatorii Ittiz și AndyJ, intitulat FFED3D pe SpaceSimCentral și FrontierAstro: http://www.frontierastro.co.uk/Hires/hiresffe.html

Extra

Serie Elite
PEGI 12
Producator Frontier Developments Ltd.
Distribuitor GameTek, Inc.
Teme Sci-Fi

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Frontier: First Encounters