Might & Magic: Clash of Heroes Box Art

Might & Magic: Clash of Heroes

Gen: Puzzle

Data lansare: 01 Dec 2009

Descriere

Poate & amp; Magic: Clash of Heroes este un puzzle RPG dezvoltat de jocurile Capybara și publicat de Ubisoft. A fost anunțat pe data de 13 mai 2009 și a fost lansat pe 17 noiembrie 2009, fiind retras din data de 25 august și mai târziu în data de 13 octombrie. De asemenea, a fost lansat pe Playstation Network în data de 12 aprilie 2011, Xbox Live Marketplace pe 13 aprilie 2011 și Apple App Store pe 24 ianuarie 2013. Jocul este un prequel pentru 2006 Strategia / Eroii RPG de Might și Magic V, și FPS / Action RPG 2006, Dark Messiah of Might and Magic. Acesta este stabilit cu aproximativ 40 de ani înainte de evenimentele din Heroes V (care o aduce la aproximativ 946 YSD pe cronologie), cu unele personaje care fac apariții pe parcursul jocurilor. Mai presus de toate, Anwen și Godric, care sunt și personaje care pot fi redate în Heroes V. Luptele sunt cap-to-turn pe bază de turnuri. În Might and Magic: Clash of Heroes, cele două ecrane sunt configurate ca laturi opuse într- câmpul de luptă, cu unitățile de jucători de pe ecranul de jos și cu unitățile inamice de pe ecranul de sus. Jocul se întoarce, primul rând al jocului fiind obținut cu două mișcări și fiecare cu trei. Scopul jucătorului este de a trimite personajele sale în partea superioară a ecranului de sus pentru a deteriora jucătorul opus în timp ce construiesc pereți pentru a proteja fundul ecranului inferior. Fiecare ecran este acasă la un invizibil 8 de 6 grilă. Unitățile tipice ocupă un spațiu de rețea, în timp ce altele au două sau patru unități. Pentru a activa atacurile, jucătorii trebuie să ia unități din partea de jos a unei coloane și să le mute în partea de jos a unei alte coloane, creând linii de trei unități de aceeași culoare. Mutarea unei unități face o mișcare. Odată ce aceste unități sunt conectate, se deplasează în partea de sus a ecranului de jos și încep să strălucească și un număr apare peste unitățile în cauză. Acest număr indică jucătorului câte transformări va fi înainte ca acele unități să atace. Puterea atacurilor poate fi mărită prin legarea: crearea de combinații de atac de o singură culoare care atacă pe același rând sau prin fuziune: crearea unui duplicat al unei formațiuni atacă în spatele unei singure culori.

Aveți grijă de unitățile cu patru panouri

Pentru a apăra împotriva atacurilor din partea opusă, jucătorul poate face rânduri de 3 sau mai multe. Acest lucru face ca unitățile folosite să dispară și un zid își ia locul. Aceste unități care sunt eliminate din câmp pot fi readuse în orice moment, cu prețul unei mutare. Alternativ, jucătorii pot elimina și unitățile de pe câmpul de luptă, permițând conectarea altor unități din coloană. Înlăturarea unităților face de asemenea o mișcare, dar dacă înlăturarea unei unități duce direct fie la un perete, fie la un atac, jucătorul obține o mișcare înapoi pentru fiecare perete și atacul care rezultă. Unitățile tipice se vor întoarce oricât de multe ori sunt uciși sau folosiți. Acelasi lucru nu se poate spune despre Elites si Champions, care ocupa doua si patru spatii pe grila. Elitele au nevoie doar de două unități de bază de aceeași culoare în spatele lor, în timp ce campionii au nevoie de patru unități de aceeași culoare pentru a fi activate. Numai două dintre aceste tipuri speciale de unități pot fi echipate pentru o luptă, a

Asemanatoare

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Might & Magic: Clash of Heroes