Rakugaki Showtime Box Art

Rakugaki Showtime

PlayStation PlayStation Network

Gen: Acțiune

Data lansare: 31 Jul 1999

Descriere

Rakugaki Showtime este un scandalos dezvoltat de Treasure pentru PlayStation. În ea, jucătorii iau rolul de sprites făcute să arate ca desene colorate în culori făcute în creion, care duke-l pentru supremație supremă în arenă. Acest lucru se realizează în mod predominant prin utilizarea mai multor tipuri de proiectile, deși există și sisteme de luptă și contrafacere. Printre aficionadosii din jocurile de la Treasure, Rakugaki Showtime este infamat pentru performanța sa scăzută, chiar și după propriile standarde ale companiei. Motivele pentru aceasta nu au fost niciodată cunoscute în mod explicit, deși se crede că au fost implicate chestiuni juridice, eventual cu editorul jocului, Enix, cu care Treasure a încetat să lucreze după lansare. Ca urmare a penuriei, prețurile pentru copii tipice ale jocului au fost, de obicei, mult peste 100 USD. Această problemă a fost parțial rezolvată, totuși, după ce Rakugaki Showtime a fost reluat liniștit pe PlayStation Network pentru 600 de yeni. Jocul nu a mai văzut niciodată o eliberare internațională în orice calitate. Aruncarea unor elemente precum bomba temporizată joacă roluri importante în meciurile câștigătoare. Mecanica de luptă a lui Rakugaki Showtime este mai asemănătoare cu jocurile gratuite pentru toate, cum ar fi Super Smash Bros. și Power Stone, decât cu luptătorii tradiționali de arcadă. Ca atare, lupta în joc are loc în medii tridimensionale care pot avea cote multiple, fiecare jucător având contoare individuale de sănătate, epuizarea cărora este singura modalitate de a declanșa înfrângerea. În plus față de mișcările pe care personajele le pot executa cu mâinile goale cu presele cu un singur buton, cum ar fi apucările, aruncările, blocurile și contoarele, diverse obiecte împrăștiate în mediul înconjurător pot fi de asemenea ridicate și aruncate la adversari, a căror orientare este automată în funcție de direcția în care jucătorul deține înainte de aruncare. Astfel de obiecte variază de la containere roșii inofensive, care dă puține daune asupra impactului asupra bombei care poate exploda sau provoca gauri negre temporare, supt pe toată lumea și pe tot ce se află în apropiere și împiedicând evadarea pentru o perioadă scurtă de timp. Cel mai important dintre aceste obiecte aruncabile, totuși, este fața zâmbitoare nevăzută. După ce a fost aruncat în jurul valorii și a lovit de caractere pentru un timp, acesta va străluci. Primul personaj pentru a apuca fața zâmbitoare în timp ce se află în această stare va declanșa automat una dintre atacurile finale predefinite, care este aleasă la întâmplare. Caracteristicile atacurilor finale variază în funcție de personaj, dar includ totul, de la exploziile cu laser în stilul Dragon Ball Z până la mulțimile fețelor zâmbitoare, care coboară din cer până la transformarea chiar în femei obeze cu statistici de apărare ridicate. Cu timpul, însă, alte personaje pot deturna o față de zâmbet strălucitoare înainte ca atacul să fie complet activat și, cu el, să transforme valul luptei în favoarea lor. Caracterele pot sări, de asemenea, de-a lungul unor trasee predefinite, în funcție de direcția în care se confruntă, deși arcurile lor sunt în mare parte predeterminate, ceea ce face posibilă țintirea atacurilor dușmanilor în timp ce se află încă în aer. Asemănarea cu Maestra este doar ușoară. În timp ce componenta multiplayer a jocului este cea mai mare parte a timpului și a atenției care trebuie petrecută în joc, mulțumită în mare măsură abilității de a schimba o serie de variabile pentru fiecare luptă în faza pregătitoare, Rakugaki Showtime include, de asemenea, modul de campanie player. La fel ca majoritatea jocurilor de lupte, aceasta implică mai ales câștigarea unui șir de bătălii cu adversari mai ales aleatorii și apoi baterea sefului final la sfârșit, care, în acest joc, nu seamănă prea mult cu Master Hand din seria Super Smash Bros. Redarea în mod repetat a porțiunii single player a jocului este o parte integrantă a experienței de joc, fiindcă este singura modalitate de a debloca caracterele suplimentare pentru a juca și, prin urmare, să împletească lista accesibilă pentru multiplayer, deși personajul se deblochează întotdeauna la întâmplare. Acestea constau mai mult în creații originale Treasure, deși Marina Liteyears din jocul Nintendo 64 Mischief Makers face un cameo proeminent ca un luptător ce poate fi jucat.

Extra

Producator Treasure
Distribuitor Enix Corporation
Teme Comedy Anime

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Rakugaki Showtime