Ring of Red Box Art

Ring of Red

PS2 PlayStation Network

Gen: Acțiune

Data lansare: 21 Sep 2000

Descriere

Jocul este stabilit într-o istorie alternativă, circa 1960. În acest program alternativ, programul de arme avansate al lui Hitler a dezvoltat Walkers Fighting Fighting, unde sa dovedit a fi relativ ineficient în câmpiile Europei. În timpul celui de-al doilea război mondial, americanii nu au abandonat armele atomice pentru a pune capăt războiului din Pacific. În schimb, Japonia a fost invadată de forțele aliate cu pierderi grele din toate părțile. Pe terenul accidentat al Japoniei, AFW-urile s-au dovedit a fi de neprețuit, dominând câmpul de luptă. În cele din urmă, Japonia a fost înfrântă, iar nordul ocupat de forțele sovietice și sudul ocupat de forțele americane. Cele două părți au împărțit Japonia în Japonia nordică comunistă și în Japonia democratică sudică (analogă cu evenimentele din viața reală din Coreea), cu tensiuni care au apărut după cel de-al doilea război mondial între cele două superputeri. Pe măsură ce tensiunile au crescut și cunoștințele despre armele nucleare s-au răspândit în ambele superputeri, insula Japoniei a fost declarată o zonă fără zbor prin tratat pentru a preveni izbucnirea războiului nuclear, sporind importanța AFW în conflict. > Un război vicios a izbucnit între nord și sud în 1950 (din nou, analog cu evenimentele din lumea reală din războiul coreean), în care Japonia nordică comunistă a invadat Japonia de Sud democratică. Japonia de Sud a fost ajutată de America și de alte democrații occidentale, în timp ce aceasta declanșează o tensiune între cele două părți, ducând în cele din urmă la un spion de nord furat un prototip AFW extrem de secrete din partea de sud și întregul joc pe care îl urmăriți în mod esențial după acest AFW furat înainte se pot întoarce înapoi la sediul inamicului. Privind în jos domeniul de aplicare al tunului

​​Acest joc este cu adevărat unic în modul în care se amestecă cele două tipuri de joc împreună. Jumătate din joc este un layout stil turn-based. Aveți unitățile care au o anumită gamă de mișcări și pot merge numai până la o anumită cantitate de pătrate, puteți captura clădiri pentru a vă ajuta în luptele voastre, a recruta unități pentru a vă ajuta în luptă, așa mai departe și așa mai departe. Dar când unitățile se angajează într-o luptă, aceasta se întâmplă într-un scenariu de tip timp de acțiune în timp real, unde puteți vedea unitatea și unitatea inamică pe un câmp de luptă și le controlați direct. Le puteți spune fie să vă mișcați înainte sau înapoi, să controlați cele 3 trupe diferite de sprijin pentru infanterie și, cel mai important, toate tunurile principale ale luptătorului dvs. blindat de luptă. Când bara dvs. de timp îți umple arma, este complet încărcată și gata de foc. Când alegeți să faceți acest lucru, camera trece la o vedere în spatele scopului și devine brusc un shooter pentru prima persoană. Proiect de joc cu adevărat interesant și o rușine o continuare nu a fost făcută.

Așa cum am descris mai devreme, jocul are o combinație ciudată de genuri. Începeți fiecare hartă cu câteva AFW-uri, fiecare având setul propriu de infanterie pentru a merge cu ei. Le mutați în jurul hărții într-un stil bazat pe ture. Fiecare AFW are doar o anumită cantitate de spații de mișcare înainte de a se termina rândul său. Dacă sunteți în stare să intrați în contact cu un inamic (unele AFW-uri pot ataca mai departe decât altele), atunci modul de joc trece la sistemul de luptă activ Sistemul de luptă activă vă arată o vedere a câmpului de luptă al două AFW-uri mergând la el. Fiecare AFW primește două unități de infanterie de sprijin pe motiv că poți fie să te deplasezi pentru a ataca celălalt AFW, pentru infanterie, sau pentru a-ți îndeplini capacitatea specială, fie pentru a le mișca înapoi pentru a nu le muri, înainte de a ajunge la o clădire comandată aliat pentru ca ei să se vindece înapoi. De asemenea, veți obține o singură unitate de infanterie în AFW în sine pentru a controla reîncărcarea tunului principal, precum și pentru a efectua propriile mișcări speciale. Fiecare AFW are propria bară de timp pentru reîncărcare, când această bară se umple, tunul principal este gata de foc. Când ați ales să declanșați focul, vă aflați într-o vedere a domeniului de aplicare din ceea ce ar arăta din cabină. Cu cât aștepți mai mult pe ecran, cu cât este mai precisă împușcarea, cu atât mai îndepărtată din țintă când o activați, cu atât este mai puțin precisă împușcarea va începe. Există 4 lungimi diferite ale jocului, în medii lungi, medii, scurte și apropiate. Fiecare AFW are un loc dulce pentru cât de departe (sau cât de aproape) vrei să fii din țintă. dacă reușești să te apropii destul de mult fie prin dezactivarea celorlalte picioare ale AFW sau a motorului, fie prin simpla repornire în general, poți gestiona o închidere

Extra

PEGI 16
Producator Konami Studios
Distribuitor Konami Corporation
Moduri de joc Single Player
Limba Engleză
Teme Strategy Steampunk Alternate Historical

Asemanatoare

Comentarii

Nu sunt disponibile comentarii in acest moment pentru Ring of Red